סמינר במנהל עסקים - ניתוח חברה ותוכנית עסקית

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4093
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

תוכן עניינים
תקציר מנהלים. 3
מבט על החברה. 4
כרטיס ביקור. 4
רקע ותחומי פעילות. 4
בעלי עניין 4
עץ מבנה ארגוני 5
סקירת שוק. 6
ניתוח כללי 6
מתחרים. 6
לקוחות. 7
ניתוח SWOT. 8
תוכנית עסקית. 10 חזון התוכנית. 10 תיאור התוכנית. 10 קהל יעד. 12
שיווק והפצה. 12
אבני דרך. 13
פן טכנולוגי 13
פן עסקי 13
גורמי סיכון 13
התפתחות טכנולוגית. 13
תחרות. 14
נתונים פיננסיים. 15
הנחות בסיס. 15
דוח פרופורמה. 17
מסקנות. 20 נספחים. 21
דוחות כספיים לשנת 2005. 21
דוחות כספיים לרבעון הראשון לשנת 2006. 21
תקציר מנהלים מאז הקמתה בשנת
1 992, היוותה חברת מטאלינק שחקן משמעותי בשוק המוליכים למחצה העולמי. החברה פיתחה וסיפקה מגוון רחב של מוליכים בעלי ביצועים גבוהים בתחום התקשורת האלחוטית ותקשורת הפס הרחב. עם זאת, במהלך השנים האחרונות וכתוצאה מהחלשות שוק ה DSL העולמי, הגיע החברה לכדי הפסדים.
אנו מציעים בזאת תוכנית עסקית שתהווה חבל הצלה לחברה ותחלצה מהקשיים אליהם נקלעה. חזון התוכנית המוצעת הינו יצירת "בית דיגיטלי" שיהווה את דור העתיד של מעבר תקשורת מהיר בין כל חלקי הבית. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת תתאפשר תקשורת רב-קווית-תוך-ביתית של שידורי וידאו וטלוויזיה באיכות גבוהה, תקשורת אינטרנט ושיחות קול.
עיקר התוכנית הוא פיתוח ושיווק מוצר חדש בשם WLAN-MK. מוצר זה יתבסס על טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שידור אלחוטי של תכני מולטימדיה ומידע למחשבים, מכשירי טלוויזיה ומוצרי בידור אחרים בכל רחבי המרחב הביתי.
למוצר החדש יהיה יתרון תחרותי משמעותי על פני דומיו בשוק, מפאת התבססותו על טכנולוגיית ה-MIMO (Multiple In Multiple Out) החדשנית. טכנולוגיה זו תאפשר כניסה ושידור בו זמנית של מספר ערוצי תקשורת למערכת, בניגוד למתחרים הפועלים על כניסת ערוץ בודד.
השימוש במוצר ה – WLAN-MK יסיר את הצורך בנקודות תקשורת וטלפוניה  רבות ברחבי הבית, בהתקנת ממירים וסלילת כבלים בקירות. יציאת החברה עם המוצר החדש תביא את זו לחזית הטכנולוגית, ותהפכה לאחת ממובילות מהפכת תרבות הפנאי.
  הבדיקה הפיננסית המעמיקה בהמשך מראה כי התוכנית העסקית המוצעת הינה בעלת NPV חיובי בגובה של 83 מיליון ₪, ותורמת לצמצום הפסדיה של החברה כולה לכדי 17% מהרמה עליה עמדו בשנת 2003.
העבודה ללא ביבליוגרפיה