מטלת סיום- התנהגות צרכנים
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | התמחות בשייוק ופרסום, סמסטר א', רוח ותקשורת, שנה ב' |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 987 |
תקציר העבודה
מטלת סיום- התנהגות צרכנים
1 . הדגם שימוש בעקרונות תפיסתיים, בעיצוב 3 מודעות פרסומת.
פרסומת 1: חברת Orange – מטרת הפרסומת: 49 אג' לדקה! סלוגן- הוגן, חסכוני ופשוט.
השימוש שנעשה בפרסומת זאת הוא עיקרון התפיסה של "המקום המרכזי", דהיינו, הבלטה מאוד חזקה של המספר 49, "איך שלא תסתכל על זה- זה 49".
כמובן בולטים הצבעים של Orange הכתום והשחור.
–
2 .נתח הבדלים בין טכניקת השכנוע "רגל בדלת" לבין "דלת בפרצוף". כיצד ניתן להסביר את השפעתן?
…
3 .דון בהבדלים בין תרבויות HighLow context כיצד הבדלים בין תרבותיים באים לידי ביטוי בהקשר לתהליכי למידה ורכישת עמדות?
1. …
4 .נתח את ממצאי המחקר- דפוסי צריכה של מתבגרים על פי שניים מהנושאים שנלמדו בקורס.
ב.הצע 5 מהלכים שיווקיים המתבססים על ממצאי המחקר.
–
5. הדגם והסבר באמצעות מודל kelman , פרסומת בה נעשה שימוש בתהליך שכנוע המבוסס על הזדהות. כיצד ניתן לשנות עמדה שנרכשה בדרך זו?
–
6 . הצג מחקר מתחום התנהגות הצרכן. באיזו גישה מחקרית נעשה שימוש?
…
7. דון בתגובת הצרכן המאוכזב. מהם אפיקי הפעולה העומדים לרשותו? כיצד ניתן להסביר הבדלים בדפוסי התגובה של הצרכן? שלבי דוג'..
ישנן 2 תיאוריות בנוגע לסיפוק ואכזבה: …
8.דון בהבדלים בין תיאוריית ההטמעה לתיאוריית הניגוד בהקשר להתבדות ציפיות.
תיאוריית ההטמעה: –
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא מקורות