מטלת סיום- התנהגות צרכנים

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 987

תקציר העבודה

מטלת סיום- התנהגות צרכנים
1 .      הדגם שימוש בעקרונות תפיסתיים, בעיצוב 3 מודעות פרסומת.
פרסומת 1: חברת Orange – מטרת הפרסומת: 49 אג' לדקה! סלוגן- הוגן, חסכוני ופשוט.
השימוש שנעשה בפרסומת זאת הוא עיקרון התפיסה של "המקום המרכזי", דהיינו, הבלטה מאוד חזקה של המספר 49, "איך שלא תסתכל על זה- זה 49".
כמובן בולטים הצבעים של Orange הכתום והשחור.

2 .נתח הבדלים בין טכניקת השכנוע "רגל בדלת" לבין "דלת בפרצוף". כיצד ניתן להסביר את השפעתן?

3 .דון בהבדלים בין תרבויות HighLow context   כיצד הבדלים בין תרבותיים באים לידי ביטוי בהקשר לתהליכי למידה ורכישת עמדות?
1.      …

4 .נתח את ממצאי המחקר- דפוסי צריכה של מתבגרים על פי שניים מהנושאים שנלמדו בקורס.
ב.הצע 5 מהלכים שיווקיים המתבססים על ממצאי המחקר.

5. הדגם והסבר באמצעות מודל kelman , פרסומת בה נעשה שימוש בתהליך שכנוע  המבוסס על הזדהות. כיצד ניתן לשנות עמדה שנרכשה בדרך זו?

6 . הצג מחקר מתחום התנהגות הצרכן. באיזו גישה מחקרית נעשה שימוש?

7. דון בתגובת הצרכן המאוכזב. מהם אפיקי הפעולה העומדים לרשותו? כיצד ניתן להסביר הבדלים בדפוסי התגובה של הצרכן? שלבי דוג'..
ישנן 2 תיאוריות בנוגע לסיפוק ואכזבה: …
8.דון בהבדלים בין תיאוריית ההטמעה לתיאוריית הניגוד בהקשר להתבדות ציפיות.
 תיאוריית ההטמעה: –
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא מקורות