חקירה שיווקית מעמיקה של שוק כרטיסי אשראי לפי כל המודלים השיווקיים

תקציר העבודה

עקרונות השיווק המודרני המוצר:
כרטיס לאומי קלאסי (אלקטרון) חלק א': ניתוח חברה כולל ניתוח מודל SWOT החברה רקע
חברת לאומי קארד הוקמה בשנת 2000, היא עוסקת בהנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי ופיתוח פתרונות תשלום, החברה הנה אחת מחברות כרטיסי האשראי המובילות בישראל ונמצאת בבעלות מלאה של בנק-לאומי.
מאז תחילת פעילותה בשנת 2000 ועד היום, הנפיקה החברה למעלה 1,200,000 כרטיסי אשראי והיא עובדת עם יותר מ- 39,000 בתי עסק בישראל המשתמשים בשירותי הסליקה שלה. בשנת 2005 הציגה החברה צמיחה פנימית של 11% וצמיחה חיצונית של
8 .8% בשוק האשראי הישראלי כולו.
לאומי קארד – יותר חכם כחברה חדשנית ומובילה בתחומה, לאומי קארד מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות תשלום באמצעות כרטיסי אשראי מקוריים וסדרה של מוצרי אשראי מן החדישים ביותר בשוק האשראי בישראל.
החברה הינה הראשונה אשר הציגה בפני הצרכן הישראלי את שיטת התשלומים הנהוגה במדינות המערב כגון ארה"ב ואנגליה – האשראי המתגלגל. בנוסף, הייתה הראשונה אשר החלה בשיווק כרטיסי מתנה אלקטרוניים לרשתות ולצרכן הפרטי, אשר עתידים להחליף את תווי השי והמתנה מהנייר. החברה מנפיקה ומשווקת כרטיסי אשראי של ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס ומציעה חבילות אטרקטיביות למחזיקי הכרטיסים. כמו כן, מציעה החרבה פתרונות סליקה ואשראי אטרקטיביים לבתי העסק.
את פעילותה ממקדת החברה בשביעות רצונם של לקוחותיה, במסגרת זו מציעה להם מוצרים ייחודיים על מנת להעניק להם ערך מוסף אמיתי. מוצרים אלה כוללים בין היתר מבצעים על מגוון שירותים ומוצרים, מסגרת אשראי נוחה, דיווחים בזמן אמת באמצעות שליחת הודעות SMS, מתן הלוואות אטרקטיביות, חבירה למגוון גופים מובילים במשק לטובת קבלת הנחות משמעותיות, מגוון רחב של הטבות פיננסיות וכיו"ב. טכנולוגיה מובילה ושירות מנצח מאז הקמתה, השקיעה החברה משאבים רבים בבניית מערכות תפעוליות ושיווקיות מובילות. מערכות אילו כוללות בין היתר מערכות מידע אינטרנטיות מתקדמות ומאובטחות, מערכות מעקב אחר טיפול בתלונות הלקוח ומערכות ניהול ידע בארגון. כמו כן, מקפידה החברה להשקיע בהכשרה מתמדת של כוח אדם איכותי, אשר יוצר מערך שירות לקוחות המאופיין בסטנדרט שירות גבוהה ביותר. כראייה לכך, זכתה לאומי קארד במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח של ארגון המי"ל בקטגוריית ביטוח ופיננסיים בשנת 2003. לאומי קארד מחויבת לקהילה החברה גאה במחויבותה לקהילה ובמסגרת זו מושיטה יד לאוכלוסיות חריגות ולטיפוח דור העתיד. בתחום הראשון, מאמצת החברה את כפר עופרים, שהוא בית לחיים עבור עשרות אוטיסטים בוגרים. בתחום טיפוח דור העתיד, מאמצת החברה, בין היתר, בי"ס יסודי בשכונת מצוקה, ומעניקה מלגות לסטודנטים נזקקים ולסטודנטים התורמים לקהילה.
לאומי קארד מאמינה כי מחויבות זו לא רק מחזקת את האוכלוסיות הנתמכות אלא מחזקת אותה כחברה מובילה, היות והמעורבות הישירה של העובדים בפעילויות ההתנדבותיות יוצרת הזדהות ומחדירה גאווה, ולכן מעניקה בסיס איתן לקיומה. לאומי קארד מעסיקה כיום כ- 1000 עובדים.
המוצר כרטיס לאומי קלאסי (אלקטרון) הינו כרטיס אשראי המאפשר למחזיקים בו לבצע פעילות מבוקרת, ללא חשש מהוצאות כספיות שהן מעבר ליכולתם הכלכלית. הכרטיס מאפשר לך ליהנות משירות בכל בתי העסק בישראל המכבדים עסקות אלקטרוניות. הכרטיס מעמיד לרשותך מגוון רב של מסלולי אשראי לשימוש בארץ. המסלולים ניתנים לבחירתך במעמד הקנייה, ומאפשרים לך לבחור את המסלול הנוח והמתאים לך ביותר בכל עסקה ועסקה.
מודל PEST הסביבה הכלכלית-
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא מקורות