ניהול הקו הראשון ידיעות אחרונות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4064
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

עבודה אישית במודול: נושאים עכשוויים בניהול קו ראשון 2073
העבודה מוגשת כחלק מן הדרישות לתואר ראשון במנהל עסקים תוכן עניינים
תקציר מנהלים מבוא
פרק 1 – החוזה הפסיכולוגי פרק 2 – אמון פרק 3 – מחויבות ארגונית ביבליוגרפיה תקציר מנהלים המטלה מתוכננת כך שתינתן אפשרות ליישם תפישות תיאורטיות הנלמדות במודול באופן מעשי לגבי ממונה ישיר במקום העבודה. המטלה מתייחסת לכל תוצרי הלמידה כמו גם לקריטריונים של איכות. על פי המרכיבים הבאים:
·         השוואה בין שני מנהלי קו ראשון מאותו ארגון ·         תאר את הארגון והיחידות הארגוניות הרלוונטיות ·         מיומנויות ניהוליות ·         מאפייני הצוות ·         חוזה פסיכולוגי ·         יחסי אמון עם הקבוצה ·         מחויבות  העובדים     מבוא
הצגת הארגון : ידיעות אחרונות הוא עיתון ישראלי רחב תפוצה.
מאז שנות השבעים הוא הנפוץ ביותר בישראל. נחשב לא רק לעיתון רב התפוצה בישראל, אלא ליומון המשפיע ביותר על סדר היום של התקשורת הישראלית.
העיתון מעוצב בפורמט טבלואיד, עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז'אנר העיתונות הפופולרית בעולם. כדי למשוך קהל קוראים גדול, הוא מאופיין בסגנון כתיבה קליל ותמציתי בעברית מדוברת ועוסק במגוון נושאים, מפוליטיקה וכלכלה ועד בידור ורכילות.
היום העיתון נמצא בבעלות קבוצת "ידיעות אחרונות בע"מ", שמפעילה עסקי תקשורת נוספים – רשת המקומונים ידיעות תקשורת, השבועונים לאישה, פנאי פלוס וראש 1, שבועון הילדים עולמו של דיסני, הירחונים בלייזר, מנטה, עלמה ו-Go, הוצאת הספרים "ידיעות אחרונות", אתר האינטרנט ynet, סוכנות הדוגמנות לוק, העיתון בשפה הרוסית וסטי, שבועון שער למתחיל בעברית קלה ועוד.
מבנה ארגוני- המבנה הארגוני של החברה מאופיין כפירמדאלי פשוט, בשטיחות גבוהה:
מנכ"ל וכ- 8 מנהלים מהווים את ההנהלה הבכירה. באגפים השונים כ- 30 מנהלים בדרגי הביניים, ועוד כ- 500 עובדים.
המחלקות בחברה – כספים בקרה מערכות מידע מכירות שטח (דוכנים, B2B , D2D ) קשרי לקוחות (ידיעות אחרונות, כלכליסט, כתבי עת) טלמרקטינג (ידיעות אחרונות, כלכליסט, כתבי עת) שירות לקוחות משאבי אנוש (כולל את מחלקת גיוס והדרכה) בר חברת הפצה