תפעול שרותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4379
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו ניתחתי אירוע בגן החיות של לונדון והצעתי להם קונספט שרות שישפר את חווית המבקרים בגן, ויעלה את רווחיו של גן החיות.
כמו-כן נדון במספר נושאים מרכזיים: תפעול השרות וbenchmarking.
ההמלצות שנתתי לגן החיות היו לשים את הלקוח במרכז ולהעניק לו שרות חוויתי מרגע שידרוך בשערי הגן ועד שיעזוב אותו. הדבר יתרחש באמצעות השקעה ארוכת טווח בטוואי הגן, שילוט והכוונה ברחבי הגן, טיפול בבעיות שנוצרות כתוצאה מתורים ארוכים במתן השרות והטמעה בקרב העובדים בדבר חשיבות העמדת הלקוח במרכז. פרוט ההמלצות נעשה בגוף העבודה. תוכן עניינים
תקציר מנהלים – עמוד 2
מבוא
— עמוד 3
קונספט השרות – עמוד 4
תפעול השרות עמוד 8
Benchmarking — עמוד 11
ביבליוגרפיה — עמוד 16
נספח עלון גן חיות התנ"כי עמוד 17