ניהול ושיווק שרותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3566
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו אגדיר את המושגservicecape  תוך כדי התייחסות לנעשה בעולם בהתבסס על מאמרים אקדמיים. אבחן שלוש חברות משלוש תעשיות שונות בהם הסביבה השירותית תהיה מרכיב קריטי בהצעת הערך הכוללת. אשווה בין המימדים השונים בכל ארגון והבעיות העולות.
אתמקד במספר בעיות בכל ארגון העולות מן הטבלה ואמליץ לארגונים הנ"ל פתרונות ישימים. אציג מפת שרות לשניים מתוך שלושת הארגונים, ואסיים בסיכום קצר.    תוכן הצגת הארגונים -עמוד
3 סקירת ספרות — עמוד 4
ניתוח אלמנטים מרכזיים בשרות – עמוד 6
הצגת בעיות מרכזיות בשרות — עמוד 8
הצגת המלצות לפתרון הבעיות שהוצגו — עמוד 10 מפת שרות — עמוד 11
סיכום ומסקנות — עמוד 13
ביבליוגרפיה עמוד 14