מיומנות למידה/למידה נכונה

מוסד לימוד
מקצוע ,
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 1185

תקציר העבודה

  מיזוג שלושה מאמרים  במסגרת הקורס מיומנות למידה      אייר  תשס"ח                                                                                                               יוני 2008
-1- מיזוג מאמרים בטבלה משתנים מאמר 1
מאמר 2
מאמר 3
1 . שאלת המחקר   האם טיפול בפנימייה מגביר         התנהגות עבריינית.(עמ' 187)
1 .מהי מידת מעורבות    משפחות החוסים       במעונות.
2.עד כמה משפחות החוסים      במעונות הינם מרכיב    משמעותי בהליך השיקום    של החוסה.
(עמ' 107)
1 .מהם המשתנים ליעד      העזיבה.(משתני רקע,פנייה    ושהות)
2 .שאלת יציבות הסידור,האם    יחזיקו מעמד במקום שאליו    פנו או הופנו .(עמוד 232)
2 .השערת המחקר
1 .רמת העבריינות של עבריינים     צעירים לאחר שחרורם     ממוסדות  לטיפול פנימייתי   קשורה לטיפול המוסדי בהם.
2.עבריינים צעירים יגלו רמות    גבוהות של התנהגות    עבריינית לאחר שחרורם.
3.ככל שהשהייה במוסד גבוה    יותר כך רמת העבריינות    חמורה יותר.
4. רמת העבריינות לאחר      שחרור ממתקן פנימייתי      תהיה גבוה יותר מלפני    שנכנס אליו .(עמ' 191) 
1 . במעונות שבהם חוסים בנים מעורבות המשפחה רבה יותר מאשר המעונות שבהם חוסים נערות.
2. מעונות שבהם חוסים יהודים בנים מעורבות המשפחה רבה יותר מאשר במעונות שבהם חוסים בנים ערבים.
3. ככל שהמעון פתוח יותר אל הקהילה כך המעורבות המשפחות תהיה גבוה יותר.
(עמ' 115)
1 .שיעור החוזרים לבתיהם לאחר ששהו במקלט היה גבוה יותר בקרב בני נוער שהגיעו למקלט מבתיהם.
2. מרבית הנערים עוזבים בהסכמת … וחוזרים לבית הוריהם.
3. מי שדיווח על פגיעה פיזית כסיבה לבריחה נטו לחזור הביתה וייתכן שפגיעה פיזית היא מרכיב אחד  ביחסים מורכבים ואינטנסבים של החוסה עם בני משפחתו (עמ' 232)
3 .אוכלוסיית המחקר
3 .1 גיל צעירים בני 10 עד 17 (עמ' 194)      10-19 כשהגיל הממוצע 16.6
(עמ' 116) בני נוער 15-16
(עמ' 233)
3 .2 מין זכר( עמוד 192) זכר ונקבה(עמ' 115) זכר,נקבה (עמ' 232)
3 .3
מוצא/דת יהודים ילידי צפון אפריקה ומדינות ערב (עמוד 193) יהודים,ערבים (עמ' 115) רוב בני הנוער ששהו "במקום אחר" היו יהודים.