פיתוח קריירה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

עבודה זו תעסוק בניהול ופיתוח הקריירה שלי.
 החלק הראשון בעבודה הנו הקדמה תיאורטית, יוגדר המושג קריירה, יסקרו מס' מודלים , יוצגו השינויים המשפיעים על קריירה ותעסוקת אקדמים.
החלק השני יציג את תכנית הפעולה שלי לפיתוח הקריירה- אנתח את נטיותיי על פי המבחנים הרלוונטים ותוגדר תכנית הפעולה בצורה מפורטת.
תחילה מעט רקע כללי על עצמי:
שמי _______-, כיום עוסקת כעוזרת ראש מנהל שיווק ב_________. למעשה "יריית הפתיחה" לקריירה שלי  הייתה גיוסי לצה"ל, התגייסתי למסלול ייעודי לקצונה בחיל הלוגיסטיקה ושירתתי כקצינת הספקה ביחידת צנחנים. אף על פי שלא רכשתי כישורים פורמליים תפקיד זה העניק לי מיומנויות  בלתי פורמליות רבות כגון- חשיבה מערכתית, יכולת לוגיסטית וארגון, התמודדות עם לחץ ועומס משימות, יכולות ניהול ואחראיות.
לאחר השחרור (וטיול קצר במזרח)  התחלתי לעבוד במחלקת הטלמרקטינג של __________ כנציגת מכירות, לאחר מכן כאחראית משמרת ולאחר שנה קודמתי לעוזרת מנהלת השיווק.
בתפקידי הנוכחי אינני עוסקת כמעט במכירות אלא בשיווק ופרסום (פרסום בתקשורת,  בעיתונות מקצועית ואינטרנט), ניהול תוכן אינטרנטי, תקציבים וכדומה.
אני עדיין צעירה, והקריירה שלי בחיתוליה.
אינני מרגישה בשלב זה שאני מגובשת לגבי המשכה, אני מתלבטת כיום בין שני מסלולי המשך- להמשיך בתחום השיווק והפרסום או לבחור בכיוון שונה לחלוטין- ייעוץ השקעות.
נטייתי החזקה היא לבחור בתחום ייעוץ ההשקעות ובעבודה זו אתייחס לתחום זה כמטרתי.
במהלך כל הסמסטר חשתי שקורס זה  מסייע לי להתמודד עם חלק מהשאלות שהתעוררו בי בתקופה האחרונה ובכוונתי להשתמש בעבודה ככלי מעשי לתכנון עתידי.