אבטחת איכות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

מדדים לביצוע- הדפי משוב אשר יחולקו ללקוחות  אחת לשבוע ייבדקו ע"י הברמן והמנהל ומדפי משוב אלו יוסקו מסקנות לגבי שיפור האיכות בטיב השירות והמנות. המנהל ייבקר על תהליכים במסעדה על מנת שתהיה בקרה מתמדת על האיכות, הרי חמישים אחוז מהבעיות נגרמות בידי העובדים לכן המנהל ייבקר מידיי פעם על העבודה כמובן שלא בצורה ביקורתית מדיי אלא בצורה חברית כדי לא לפגוע וליצור תחושת מרמור בקרב העובדים, המנהל ידאג לתחושה טובה תמיד בקרב העובדים וזאת כדי לגרום לעובדים להרגיש מחוייבות ואהבה כלפי העסק ואז הבעיות הנגרמות ע"י העובדים יצטמצמו לפחות מ- 20 אחוז. מצגת בת 9 שקופיות