מבוא לשיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 3407
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תוכן עניינים
       Aמבוא-רקע כללי-מצב קיים
1 .    רקע כללי
2 .    תמהיל שיווק
3 .    מפה תפיסתית של מותג חברה
4 .    תקשורת שוקית Bניתוח סביבה מקרו מיקרו
1 מודל PEST  
2 מודל SWOT    C חקר שוק
1 .    מטרת המחקר
2 .    דוגמה לשאלון בסקר
3 .    ריכוז התשובות
4 .    ניתוח הסקר Dתמהיל שיווק – מוצע
1 .    מוצרים
2 .    מקום
3 .    אסטרטגית הפצה
4 .    מדיניות מחירים 5.    תמהיל קידום
6 .    מסקנות והמלצות Eנספחים   A.מבוא רקע כללי: מצב קיים
1 .
העסק הוקם לראשונה כעסק פרטי בשנת 1969 ונקרא על שם מקים העסק יצחק כהן, עד לשנת
2 005 שבה הפך לחברה בע"מ, שנקראה מ.א.כ 1 ייצור שיווק ומסחר בע"מ בבעלות יחיד של 100% מהמניות ע"ש משה כהן, החברה עוסקת במתן שירותים חקלאיים על ידי מכונות ועובדים בכל הארץ ובעיקר בצפון הארץ,כמו כן גידולים שונים ומסחר.
מוצרי החברה הם עבודות שונות לחקלאים כמו : דיסק או חריש  החלקה, דישון יסוד, קלטור ,זריעה ,מעגלה, דישון ראש וריסוס, אילו הם עבודות הכנה של האדמה. עבודות האסיף הם: קציר או כיסוח גיבוב וכיבוש בחבילות בינוניות או גדולת קציר קומביין לתבואות של חיטה ,תילתן ,בקיה, שיבולת לזרעים בשולחן קציר רגיל וקציר של חומוס חמניות ותירס בשולחן מיוחד לשורות.
החברה גם כן מייצרת סחורות חקלאיות בגידולי חורף וקיץ, גידולי החורף הם חיטה , שיבולת , בקיה , תילתן  וגידולי הקיץ הם חומוס וחמניות. הסחורות מיוצרות כעשב ירוק לחציר למאכל בהמות וכחומר גרעיני יבש למאכל אדם.הסחורות (העשב הירוק)נמכרות למגדלי בהמות או עדרים או מרכזי מזון לבהמות או סוחרים  שמבצעים את עבודת העמסה והובלת הסחורות מהשטח למקום האחסון של הסחורות, ולסוחרי גרעינים כשמדובר בגרעינים של חומוס ,חמניות ותירס. את גרעיני החיטה ישנם שתי אופציות או לממשלה או לסוחרים העבודה בפונט אריאל 14