ניהול ותפעול שירותים-ציוןA+

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 5479

תקציר העבודה

עבודה אישית במודול: ניהול ותפעול שירותים Services Management & Operation   גן החיות של לונדון תוכן עניינים
מבוא -4
1 . קונספט שירות לגן החיות –..6 – 5
1 .ב) השפעת סדר העדיפויות של הלקוח על קונספט השירות –…7
1 .ג) פעולות יישום והמלצות עפ"י מטריצת חשיבות ביצועים –…9 – 8
1 .ד) שיקוף ושינוי גישת התפעול בחזון גן החיות 10 – 8
2 . אפיון תפעול השירות
2 .א) מיפוי שירותים –12
– 11
2 .ב) אפיון התאמה אישית 13
– 12
2 .ג) קיבולת וביקוש –13
2 .ד) אינטראקציה עם הלקוח –15 – 14
3 . תוכנית פעולה לתפעול השירות
3 .א) שלבי ביצוע בנצ'מרקינג –.16
3 .ב) השוואת התוצאות ביחס לתוצאות השאלונים –20 – 17
3 .ג) תוכנית לחישוב קיבולת במחלקות השונות 21
3 .ד) אופן יישום מערכת טורית -…22
3 .ה) תכנון המערך הפיזי של גן החיות 23
ביבליוגרפיה –24
מבוא
בעבודה זו נגדיר "קונספט שירותי" אשר יקנה לגן החיות מטרה ארוכת טווח באשר לתפעולו.
נתייחס לסדרי העדיפויות של הלקוחות, ונראה כיצד סדרי עדיפויות אילו משפיעים על הקונספט השירותי.
נבדוק כיצד פועלת ההנהלה ע"מ שתחום תפעול השירות יתאים ככל שניתן לצפיות הלקוחות ולסדרי העדיפויות שלהם ע"י מטריצת חשיבות ביצועים, ונבצע ניתוח הממליץ לארגון כיצד ניתן לשפר את הנקודות שנמצאו טעונות שיפור.
בנוסף, נבדוק מה ניתן לשנות בחזון גן החיות ע"מ שישקף את גישת התפעול המומלצת.
העבודה תכתב כדו"ח, אשר יוצגו הנושאים המרכזיים הנוגעים לכל שאלה בנפרד.