מצגת שיווק באינטרנט -אתר פייסבוק
מוסד לימוד | המכללה האקדמית נתניה |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מצגת, פייסבוק, שיווק באינטרנט |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
n פייסבוק, שנוסדה ב-2004 כרשת חברתית לסטודנטים של אוניברסיטת הרווארד, היתה פתוחה לסטודנטים בלבד עד 2006. n כ-
5 0 אלף גולשים חדשים נרשמים אליה מדי יום. n עם יותר מ-50 מיליון גולשים המשתמשים באתר כדי לבנות לעצמם עמודי רשת אישיים וקצב צמיחה תלת ספרתי, הפכה פייסבוק בשנה האחרונה לפופולרית יותר מיריבתה מייספייס. n אתרי רשתות חברתיות הופכים פופולאריים מתמיד, כדרך לשמור על קשרים וליצור קשרים חדשים. n יש לא מעט אתרים דומים ברשת, אבל כעת – לפחות מבחינת פופולאריות – Facebook נחשב בעיני רבים לאתר המוביל בתחום , טרדנית ורבים נוהרים אליה והמפרסמים בעיקבותם .
n פייסבוק היא רשת בינלאומית המתפרסת על כל העולם , התחילה באוניברסיטאות והתרחבה בפלח שוק הצעיר .
n פייסבוק היתה תקופה ארוכה סגורה לקהל הרחב ויצרה גירוי אצל הקהל הרחב .
n פייסבוק יצרה עיצוב של פשטות ,תקשורת חכמה בין החברים והפכו את העיצוב לאפליקציה שיותר נוחה לגולש , ולהיפך מייספייס המתחרה נתנה לגולשים לעשות דף שונה לכל גולש שעבדה על התקשורת האישית של הגולש עצמו.
n פייסבוק נתנה למפתחים בעולם לפתח אפליקציות של משחקים ולקדם את המוצר שלהם ברשת , ללא תשלום דבר שגרם לעניין רב מצד הגולשים שלא היו חשופים לזה והייתה חדשנית בתחום הזה.
n קהל איכותי .
מצגת בת 13 שקופיות