מצגת שיווק באינטרנט -אתר פייסבוק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

n       פייסבוק, שנוסדה ב-2004 כרשת חברתית לסטודנטים של אוניברסיטת הרווארד, היתה פתוחה לסטודנטים בלבד עד 2006. n       כ-
5 0 אלף גולשים חדשים נרשמים אליה מדי יום. n       עם יותר מ-50 מיליון גולשים המשתמשים באתר כדי לבנות לעצמם עמודי רשת אישיים וקצב צמיחה תלת ספרתי, הפכה פייסבוק בשנה האחרונה לפופולרית יותר מיריבתה מייספייס. n       אתרי רשתות חברתיות הופכים פופולאריים מתמיד, כדרך לשמור על קשרים וליצור קשרים חדשים. n       יש לא מעט אתרים דומים ברשת, אבל כעת – לפחות מבחינת פופולאריות – Facebook נחשב בעיני רבים לאתר המוביל בתחום , טרדנית ורבים נוהרים אליה והמפרסמים בעיקבותם .
n       פייסבוק היא רשת בינלאומית המתפרסת על כל העולם , התחילה באוניברסיטאות והתרחבה בפלח שוק הצעיר .
n       פייסבוק היתה תקופה ארוכה סגורה לקהל הרחב ויצרה גירוי אצל הקהל הרחב .
n       פייסבוק יצרה עיצוב של פשטות ,תקשורת חכמה בין החברים והפכו את העיצוב לאפליקציה שיותר נוחה לגולש , ולהיפך מייספייס המתחרה נתנה לגולשים לעשות דף שונה לכל גולש שעבדה על התקשורת האישית של הגולש עצמו.
n       פייסבוק נתנה למפתחים בעולם לפתח אפליקציות של משחקים ולקדם את המוצר שלהם ברשת , ללא תשלום דבר שגרם לעניין רב מצד הגולשים שלא היו חשופים לזה והייתה חדשנית בתחום הזה.
n       קהל איכותי  .
מצגת בת 13 שקופיות