Grey Worldwide- אסטרטגיית הטמעה CRM.

מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 4103
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

 : Grey global group -חברת אמצעי תקשורת בעלת מספר רב של חברות, המתמחות באמצעי תקשורת ,שיווק ופעילות תקשורתית.
-נוסדה בשנת 1978 תוך התמקדות בנתינת שירותי שיווק משולב, אסטרטגיה שהניבה הכנסות החל משנת 1986.
-2001-עקב תחרות גוברת ,כניסת מתחרים וירידה ברווחיות מאמצת החברה אסטרטגית CRM  וזאת במטרה למצב עצמה מחדש.
מטרתינו בסקירה זו היא ליצור מיצוב מחודש תוך נתינת ערך מוסף ללקוחות החברה ובכך לרכוש נאמנות לקוחות גבוהה של לקוחותינו.
במהלך סקירה זו נבצע בחינת הסביבה על פי מודל PEST , תוך התמקדות בשוק הסיני בפרט והאסייאתי בכלל.
את השוק ננתח בעזרת מודל PORTER התחרות בין המתחרים הקיימים בשוק, כוחות הספקים והמפיצים, כוח הלקוחות ,איום של כניסת מתחרים חדשים ואיום של תחליפים.
ניסוח הבעיה האסטרטגית של החברה מראה שלא נלקח בחשבון כי בנית תוכנית נאמנות לקוחות אינה מתאימה לכלל לקוחות החברה.
הצגת היעדים תתחלק לטווח קצר:פיתוח מערכת ניהול קשרי לקוחות, הטמעתה והצבת יעדים כמותיים ברמת הלקוחות/הכנסות/נתח שוק, ולטווח ארוך:מעקב ובקרה על תוכנית נאמנות לקוחותינו והצבת יעדים כמותיים לתקופה של עד 5 שנים.
על מנת להחליט כיצד לפעול נשתמש במודל ANSOFF, בו נבחן באיזה שווקים אנחנו נפעל ואיזה מוצר נציע ללקוחותינו.
בנוסף נבצע ניתוח חוזקותיה וחולשותיה של החברה (פנימי), ומנגד זיהוי הזדמנויות ואיומים (חיצוני).
לאחר לקיחה בחשבון של הנתונים הנ"ל נבחר הצעות לפעולה, אשר מטרתם ליצור ערך שיווקי גדול יותר ללקוחות החברה, תוך שינוי המפה המיצובית של החברה , והצבתה כחברה מובילה בתחומה, בעלת נתח שוק משמעותי ולקוחות בעלי נאמנות גבוהה אשר נהנים מניהול לקוח מותאם אישית, ובניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותינו.
העבודה ללא מקורות