יחסי ציבור - עבודה על עמותת אור ירוק +מצגת

תקציר העבודה

תקציר מנהלים " אם תוכנייתך לטווח של מאות שנים, הדרך וחנך אנשים" (קונפצ'יוס) עמותת אור ירוק קמה מתוך הכרה בחשיבות העליונה של מאבק ללא פשרות בתאונות הדרכים  וחשיבות מעורבות הקהילה בו. המטרה המוצהרת של העמותה היא לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל באמצעות הדרכה וליווי של בני הנוער בפרויקט "אור ירוק לחיים".
בעבודה נעשה שימוש במודלים של קאייזן , קוטלר – התיאוריה של פאבלוב ותיאוריית הצבע.
בעקבות המחקר הראשוני והשניוני שערכה העמותה  החליט משרד יחסי הציבור  "לפידות זמן אמת" לפנות לקהל המטרה של נהגים צעירים בגילאי 17-18.5.
כחלק ממסע יחסי הציבור של העמותה נעשו שיתופי  פעולה עם חברת הביטוח  AIG ,חברת קוקה קולה באירוע הקיץ Coca-cola village, והפקת הפנינג למתגייסים .
בעבודה הוצגו מטרות העל של הארגון, בוצע מיפוי לכלי התקשורת באמצעות הגלגל של ברנשטיין, ונבחר סלוגן חדש לקמפיין "סע לאט לא יתחילו בלעדייך" .
לבסוף הוצעו פתרונות לניהול משבר שפקד את העמותה ובוצעה הערכה לתוכנית יחסי הציבור לפי מודל  תיאוריית הדיפוזיה של ליונברגר.
תוכן עניינים
דף שער -…1
תקציר מנהלים. 2
תוכן עיניינים. 3
מבוא. 4
פרק 1 : R  – מחקר וקהל מטרה …5-9
פרק 2 : A – פעילות העמותה –. -.10 פרק 3 : C – תקשורת –..15-
1 1
פרק 4 : E – הערכה. 16
סיכום -…17
נספחים. 18-32
ביבליוגרפיה. 33