קבוצתית בניתוח נתונים בעסקים -2057 ציוןA-

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2866

תקציר העבודה

תקציר הדו"ח עוסק בהשוואה בין מותגי דגני הבוקר בישראל  ביוני 2008 על פי מאפייני מחיר וקלוריות . מטרת הדו"ח לבחון האם קיימים הבדלים משמעותיים בין מותגי דגני הבוקר השונים שיעזרו לנו לנבא מחיר , קלוריות או סיבים תזונתיים של המוצרים נחקרים.
העבודה מלווה בדיאגרמות מעגל , מקלות , לוחות דו ממדיים היסטוגרמה, פירסון , מבחן T נושא עמוד מבוא

עמ' 3
פרק א'
1 .
התפלגות דגני בוקר לפי מותג בישראל יוני 2008.
עמ' 4
2 .
התפלגות דגני הבוקר לפי  מותג וקלוריות בישראל יוני 2008.
עמ' 5
 2.1 התפלגות דגני הבוקר לפי מותג וקלוריות בישראל יוני  2008
      (לפי אחוז מטור).
עמ' 6
   2.2 התפלגות דגני הבוקר לפי מותג וקלוריות בישראל יוני  2008
      (לפי אחוז משורה) .
עמ' 7
פרק ב'
3 .
התפלגות דגני בוקר לפי מחיר בישראל יוני 2008
   3.1  התפלגות דגני בוקר לפי קבוצות מחיר בישראל יוני 2008
עמ' 8
    3.2  התפלגות דגני הבוקר לפי מחיר וצפיפות בישראל  יוני  2008.
עמ' 9
    3.3. מדדי מרכז ופיזור          3.3.1 הצגת מדדי מרכז ופיזור לדגני בוקר עבור נתונים מקובצים לפי מחיר          בישראל יוני  2008
עמ'10-11
         3.3.2 מדדי מרכז ופיזור דגני בוקר  לפי מותג ומחיר  בישראל יוני  2008
עמ'11-13
פרק ג
4 . קשר סטטיסטי בין  סיבים תזונתיים למחיר עמ' 14-16
5. קשר בין מותג ומחיר עמ' 16-18
6 . סיכום עמ' 19
7. ביבליוגרפיה עמ' 20