ניהול קו ראשון
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | נושאים עכשוויים, ניהול קו ראשון |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 3423 |
תקציר העבודה
העבודה עוסקת בבעיית תחלופת עובדים הקיימת בשתי מחלקות בארגון – מחלקת מכירות ושירות לקוחות. העבודה תעסוק בניתוח והשוואה בין שני מנהלי קו הראשון של מחלקת מכירות ומחלקת שירות לקוחות בחברת eTeacher.
בפרק מבוא מובא רקע קצר על החברה ותחומי פעילות היחידות העסקיות השונות בהן נמצאים מנהלי הקו הראשון ותרשים מבנה ארגוני.
בחלקה הראשון של העבודה יאופיינו סוג הצוות, מאפייני הצוות בכל מחלקה וחלוקת תפקידים בצוות.
בחלק השני אנתח את תהליך קבלת ההחלטות, רמת המעורבות של המנהל בתהליך זה ואתאר את סוגי הבעיות והמכשולים בדרך לקבלת ההחלטות.
בחלק השלישי אנתח את רמת האמון שיש למנהל עם הקבוצה, באמצעות התנאים להיווצרות אמון בקבוצה והתנהגויות בונות אמון.
בחלק הרביעי אנתח את רמת ההעצמה של העובדים בקבוצה, באמצעות גישת האימון, מדדים מרכזיים להצלחת הגישה התוצאתית ופיתוח העצמת עובדים.
בחלקה האחרון של העבודה אתייחס לגבי מנהלי הקו הראשון בראייה מסכמת תוך הסקת מסקנות ומתן המלצות.
תוכן עניינים
נושא עמוד תקציר מנהלים
1 מבוא + הצגת הארגון
3 פרק 1 – סוג ומאפייני הצוות
6 פרק 2 – תהליך קבלת החלטות
8 פרק 3 – אמון
1 0 פרק 4 – העצמת עובדים
1 2
סיכום
1 4
ביבליוגרפיה
1 5