יומן אינטגרטיבי

מקצוע
שנת הגשה 2009
מספר מילים 5018

תקציר העבודה

יומן אינטגרטיבי מעגל האירוע:
בתאריך 17.01.09 כנסה המנהלת האישית שלי וראש הצוות המקצועי שלי את ככל יחידת שימור לקוחות יוקרה על מנת לעדכן אותנו בבשורה הבאה:
חברת אל-על חייבת לקצץ ולכן אנחנו מורידים את כלל הנציגים הזמניים ל-3 משמרות שבועיות, אי לכך העובדים הקבועים שלהם לא ניתן על פי הסכם העבודה הקיבוצי לקצץ משמרות יענו לטלפונים בין פעם לפעמיים בשבוע כמו נציגי שירות רגילים.
המהלך הזה תקף לכל עובדי אגף שירות לקוחות על כל המחלקות השונות שלו אפילו אנשים שלא ענו לטלפונים כנציגי שירות כבר מעל 4 שנים.
ההחלטה הזו התקבלה על ידי ראש אגף שירות לקוחות בחברת אל-על תוך כדי תמיכת סמנכ"ל השירות והמנכ"ל באופן אישי.
ההחלטה הזו אומרת למעשה להרכיב מערך הדרכה רחב במיוחד על מנת להכשיר את האנשים לעבוד שוב על מערכות נציגי השירות, יהיו הדרכות בתחום הזמנות אל-על וכן בתחום מועדון הנוסע –
ללא מקורות