מערכות מידע בארגונים-יזום מערכת מידע

תקציר העבודה

·         עבודה וכו'.
הלקוח מאפייני הלקוח:
שם הלקוח: מסעדת "אכול כאילו אין מחר" מבנה המסעדה:
אופי השירות: שירות מלא:  ·         הושבת הלקוח ע"י מארח/ת ומתן תפריט ללקוח ·         לקיחת הזמנה ע"י מלצר ·         מיון ההזמנה לשתי קטגוריות- מזון ומשקאות ·         מתן ההזמנה לפי הקריטריון הבא: מזון למטבח ומשקאות לבר (העברת ההזמנה מתבצעת ב"בון" ידני) ·         עובדי כל תחנה מתייגים את ה"בון" ומכינים את ההזמנה ע"פ FIFO (First in First Out) ·         איסוף מזון ומשקאות מהעמדות הרלוונטיות (הבר הינו בר שירות, אין קשר פרונטלי בין הלקוח לבר השירות, אלא רק בין המלצרים לבר השירות) ·         הבאת המזון והמשקאות ללקוח תאור כללי של המסעדה:
המסעדה ממוקמת בליבו של פארק תעשייה והיי-טק, היא משרתת מידי יום את עובדי החברות השונות שבפארק (רוב לקוחותיה הינם קבועים). לחברות רבות ישנם הסדרי הסעדה עם המסעדה (כרטיסי אוכל מגנטיים, המכילים את הזמנות שבוצעו ובעבורם המסעדה מקבלת תשלום).
לרוב הלקוחות זמן הפסקה מוקצב ולכן חשוב להם שירות מהיר ומחיר משתלם (מכיוון שהם אוכלים על בסיס יומי). רוב העובדים יוצאים להפסקת צהרי בטווח שעות זהה (12:30-14:00) דבר שיוצר עומס עבודה גדול בטווח זמן קצר יחסית. למסעדה כ-50 שולחנות,
2 50 כסאות ובכל זמן נתון יכולה להכיל עד
5 0 איש בישיבה.

ללא מקורות