התנהגות ארגונית-אירוע חברת סלקום,בעבודה ישנם ניתוחים של תיאורית הצרכים של מאסלו, תיאורית הציפיות של ורום, תיאורית ההגונות של ג'יי סטייסי אדמ'ס, תיאורית המטרות של ג'ואל סטינג

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3004
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תוכן עניינים
1.       רקע חברת סלקום
2 .       תיאור האירוע
3 .       הסבר תיאוריות תיאורית הצרכים של מאסלו תיאורית הציפיות של ורום תיאורית ההגונות של ג'יי סטייסי אדמ'ס תיאורית המטרות של ג'ואל סטינג
4 .  שימוש בתיאוריות ניתוח האירוע על פי תיאורית מאסלו ניתוח האירוע על פי תיאורית הציפיות ניתוח האירוע על פי תיאורית ההוגנות ניתוח האירוע על פי תיאורית המטרות 5.   מסקנות והמלצות מסקנות והמלצות ע"פ תיאורית הציפיות מסקנות והמלצות ע"פ תיאורית מסלאו מסקנות והמלצות ע"פ תיאורית ההוגנות מסקנות והמלצות ע"פ תיאורית המטרות
1 . רקע:חברת סלקום סלקום הינה חברת התקשורת הסלולארית הגדולה והמובילה בישראל. סלקום הצטרפה לשוק התקשורת הישראלי ב- 1994 כמפעילה הסלולארית השנייה וכניסתה לשוק המונופוליסטי באותה תקופה הובילה למהפכה ממשית בענף התקשורת בישראל. חברת סלקום-קיימת בשוק כ-12 שנים ויש לה ניסיון רב בניתוח ופילוח השוק .הן העסקי והן הפרטי.בסיס נתוני לקוחות,הבנת השוק וצרכיו ,ידע רב בתחום הסלולארי.כל זאת מאפשר לה להתקדם ולהשתפר לאורך השנים. סלקום-החברה המובילה בשוק עם 2.678 מיליון לקוחות אחריה אורנג' עם 2.585 מליון לקוחות פלאפון –2.306 מיליון לקוחות ומירס- 370,000 לקוחות.
סלקום מאמינה בשירות ללקוח כדרך חיים .החל מראשית דרכה, חרטה על דגלה את מחויבותה לקהל לקוחותיה ולצורכיהם. באמצעות סקרים ומענה לפניות הלקוחות,( "סלקום ווליום" המופנה לקהל הצעיר,ובא לתת מענה לדרישות מוזיקה בסלולארי ).כוללת מוקדי שירות לקוחות טלפוניים ועשרות חנויות ומרכזי שירות ומכירה בפריסה ארצית. מספקת שירות ומכירה  לקהל רחב ומגוון לקוחות פרטים,לקוחות עסקיים (מהעסק הקטן ביותר ועד מגה)והדגש הוא על מתן שירות אישי באמצעות מת"ל . בחברה יש כ-3,000 עובדים .סלקום דוגלת בהקפדה חמורה בבחירת העובדים-כלים למיון:נהלים,ערכים,מבחני התאמה,רענונים,סדנאות,מערכת משוב,מבטיח איכות שירות וביצוע. לסלקום חשוב מאוד טיב היחסים בין העובד והמעביד בחברה.ומאמינה כי כאשר העובד מרוצה,מבצע את עבודתו נאמנה,ומייצג את החברה בצורה הטובה ביותר.יחד עם זאת,החברה מצפה ודורשת מהעובד שיפיק את המקסימום,ויעמוד ביעדים שנקבעו לו.מס' כלים אשר משתמשת חברת סלקום בטיפוח העובד: בונוסים,שיחות ההערכה והעלאות שכר,ביטוח מנהלים וכו'
2 . תיאור האירוע:
קיים צוות בארגון המונה כ-11 נפשות בגילאי
5 -35, קבוצת עבודה פורמאלית, צוות קבוע,מגובש ויציב בעל מיקום ברור במבנה התפקידים וסמכויות של הארגון. צוות העוסק במתן שירות ותפעול-
העבודה ללא מקורות