ניהול שיווק שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

תקציר מנהלים הארגון נותן השירות שנבחן בעבודה זו הינו מרכז "מרכז שרות הלקוחות" של חברת גזית – א.ח יישומים הנותן מענה למס' ארגונים מבחינת תמיכה שירותית בתחום התוכנה והפיתוח.
בתחום התוכנה ניתן מענה של תוכנות מדף ייעודיות שנתפרו במיוחד עבור הלקוח ופיתוח לפי דרישותיו מרכיבי  "מרכז שרות הלקוחות"- 3 רמות של צוותים:
§                                 Level 1: תמיכת יחידות המחשוב המקומיות ו/או רפרנטים מקצועיים בשטח.
§                                 Level 2: תמיכת SAP ומערכות ייעודיות ב "מרכז שרות הלקוחות".
§                                 Level 3: תמיכת צוות מיישמי SAP, תוכניתנים, צוותים טכניים מקצועיים שיושבים אצל הלקוח בהנהלה הראשית.
הארגון הוצג  באמצעות מודלים רלוונטיים מתחום שירות כאשר המיקוד הינו  בנושא סיווג שירותים לאחר מכן  הוצג נושא מיתוג שירותים  סקירת ספרות עדכנית  הכולל הגדרה וניתוח תיאורטי של נושא השירות.
כמו כן הוצג ניתוח תיאורטי של השלכות התופעה של שיווק שירותים על הרמה האסטרטגית בארגונים  במילים פשוטות כיצד המודלים שבחרתי כמו:מפת דרכים,מודל 5 הפערים ושרשרת רווח  הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של הארגון.
כמו כן יושמו המודלים על הארגון והוסקו מסקנות והמלצות לשיפור עבור הארגון על מנת לייעל ולמנף אותו בתחום השירות. תוכן עניינים
נושא                                                                                                                       עמוד רקע אודות הארגון 4
סקירת ספרות ומודלים  . 5
ניתוח אסטרטגית השירות של הארגון + המלצות 14
סיכום.. 19
ביבליוגרפיה. 2
רקע
אודות הארגון חברת גזית – א.ח  יישומים הוקמה בשנת 1996 ומונה כיום כ- 450 עובדים. החברה מספקת שירותי טכנולוגיית מידע ופיתרונות שונים בתחום המחשוב והנה חברה מובילה בתחומה. החברה משלבת מומחיות מקומית עם ידע וניסיון גלובלי במטרה לספק ללקוחות פתרונות אופטימאליים