בניית תהליך לשימור לקוחות בעידן תחרות תוך התמקדות במשאב האנושי - ארגון מתב

תקציר העבודה

בניית תהליך לשימור לקוחות בעידן תחרות תוך התמקדות במשאב האנושי – ארגון מתב,כולל ניתוחי נתונים,גרפים,תרשימי זרימה,השוואות,20 מקורות באנגלית ועברית

תוכן עניינים
מבוא – נושא ומטרות
1 . נושא הפרוייקט
2 . מטרת הפרוייקט פרק ראשון – מתב, תעשיית הכבלים, התחרות – מצב קיים
1 . תיאור החברה – מתב
1 .1 רקע תיאורטי על ארגונים
1 .2 רקע כללי על מתב
1 .3 מבנה כללי של ארגונים
1 .4 המבנה הארגוני של מתב
1 .5 הסביבה הארגונית
1 .6 התרבות הארגונית במתב
2 . הנהגת שינויים בארגונים
3 . מצב תעשיית הכבלים בפרט ושוק התקשורת בכלל לקראת כניסת הלוויין
3 .1 רקע כללי
3 .2 פתיחת השוק לתחרות
3 .3 הערכות המתחרה
4 . השפעת השוק על חברת מתב פרק שני – המלצות לתהליך "שימור מנויים" – לקראת השינוי
1 . BENCHMARKET לגבי תהליך שימור לקוחות בחברות אחרות
2 . תהליך בקשת ניתוק ע"י מנוי – כפי שנעשה כיום במתב
3 . נציג שטח – נציג מכירות
4 . משאבים הנגזרים מהתהליך
4 .1 מהי עבודת צוות
4 .2 הצוות במתב
4 .3
משאבים פיזיים ולוגיסטיים פרק שלישי – כדאיות כלכלית להצעה
1 . נגזרות כוח אדם
2 . כדאיות כלכלית של התהליך פרק רביעי – ניתוח השפעות תהליך השינוי על המשאב האנושי
1 . התרבות הארגונית בארגונים שונים
2 .  השפעת השינוי על הארגון והתרבות הארגונית במתב
3 . השפעה על המשאב האנושי
4 . שביעות רצון העובד מעבודתו 5. המשאב האנושי במתב – לקראת השינוי סיכום ההערכה הביקורתית והמלצות לשיפור ביבליוגרפיה נושא ומטרות
1 .
נושא הפרוייקט בפרויקט זה אנו מלוות ובוחנות בניית תהליך לשימור לקוחות בחברה מונופוליסטית הנכנסת לעידן תחרות אשר מטרתו למנוע נטישת מנויים עם כניסת המתחרה.
החברה הינה חב' מתב – חברה העוסקת בתקשורת הרב ערוצית.
אנו נבחן את התהליך מכמה היבטים:
·          תרבות ארגונית                    ·          מבנה ארגוני                    ·          המשאב האנושי                    ·          כדאיות כלכלית אנו נתמקד בהשפעת התהליך מנקודת מבטו של נציג המכירות בארגון.

2 . מטרת הפרוייקט כיוון שהתהליך במתב נמצא עדיין בבנייה, מטרתנו העיקרית בפרוייקט היא  להשפיע על בנייתו, תוך כדי יישום החומר הנלמד במהלך התואר ובחינתו ע"י אנשים מחוץ לארגון (אורית, ומלווה הפרוייקט) .
תרומתנו העיקרית בפרוייקט זה תהיה יישום התהליך בחברת מתב באופן האפקטיבי והיעיל ביותר בכל ההיבטים שנבחנו ובמיוחד מההיבט של המשאב האנושי.
העבודה ללא מקורות!