ניתוח איכות השירות בחברת בחברת "ארקפה"

מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

מבוא.
"ארקפה" הוקמה בשנת 1995 כאשר מטרתה העיקרית של הקמת הרשת הייתה לייבא לישראל את האספרסו בר האיטלקי האמיתי, המשובח והטוב ובוא בעת להעניק ללקוח חוויה ייחודית, שונה, כך שירגיש כאליו הוא נמצא באיטליה עצמה.
לשם ייצור קפה איכותי הרחיקו מקימי הרשת עד לאיטליה לשם למידת הכנת הקפה בדיוק מרבי ואיכות גבוהה.
חברת "ארקפה" הפנימה כי בית קפה נמדד גם על איכות הקפה וגם על ידי חווית השירות אותה הוא מעניק ללקוח.
עם השנים הפכה "ארקפה" למקום מפגש לאנשי עסקים, דיירי המקום ולאוהבי קפה איכותי. מראשית הקמתה הושם הדגש על חווית שתיית הקפה ואיכותו ומהלך השהות בבית הקפה.
הרשת הפנימה כי הכנת קפה ברמה גבוה אינו מספיק וכי אליו צריכים להתלוות גם מאפים ומאכלים איכותיים אשר ייחודיים לרשת.
גם כאן הרשת הרחיקה עד לצרפת לשם למידת הכנת המאפים והכריכים האיכותיים בכדי לתת מוצר איכותי ברמה גבוהה ללקוחותיה.
השירות הניתן ללקוחות החברה הינו על ידי עובדיה ללקוחותיה באופן ישיר תוך אינטראקציה חד פעמית ביניהם. יחסיו של העובד עם הלקוח אינם רשמיים אך ישנו דגש על יחס אישי לכל לקוח.
השירות דורש התאמה לטעמו האישי של הלקוח בהגיעו לבית הקפה, שכן השירות הניתן הינו בבית הקפה בלבד. רשת "ארקפה" משתייכת לענף ההסעדה בו התחרות הולכת וגדלה עם השנים.
"ארקפה" מאופיינת בסגנון "הגשה עצמית", כאשר הלקוח מבצע את הרכישה בדלפק, ממתין להזמנה ומתיישב באופן עצמאי במקום הפנוי והנוח לו. "ארקפה" נמצאת בתחרות מתמדת הן בבתי קפה נוספים בעלי קונספט זהה והן בבתי קפה אשר שם ההזמנה והאינטראקציה מתנהלת מול מלצרים ובכל זאת מצליחה לשמור על שמה הטוב ולהיות בראש הפירמידה.
"ארקפה" נחשבת היום לאחת מרשתות בתי הקפה המצליחות והמתפתחות בשוק.