יחסי ציבור ושיווק עמותת טל חיים

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו בחנה וחקרה את בעיית יחסי הציבור של עמותת טל חיים על ידי מודל RACE.
R = מחקר A = פעולה C = תקשורת E = הערכה   על פי האות R העבודה ערכה 2 מחקרים: המחקר הראשוני אשר נעשה על ידי העמותה עצמה והמחקר השניוני אשר נעשה על ידי חברי הקבוצה, לאחר מכן נערכו התאמות בין המחקרים למציאת הפתרון הרלוונטי לעזרת העמותה.
על פי האות A עבודה זו ערכה ניתוח לזיהוי בעלי העניין (קהל היעד) אשר כלל את האינטרסים, הקונפליקטים, פתרונות יצירתיים, שת"פ עם קהלים בעלי עניין, בניית WIN-WIN והצבת מטרות ויעדים.
 על פי האות C העבודה קבעה את תוכנית התקשורת המתאימה לה על ידי חלוקה נכונה של המדיות  השונות. כמו כן, נערכה בניית תוכנית של יחסי הציבור על פי המודל של ברנשטיין.בעבודה זו הוצג משבר, ניהולו הנכון ופתרונו. למטרת קידום הקמפיין הומצא סלוגן.
על פי האות E עבודה זו הציגה דוח כספים של עלויות והוצאות של האירוע ובסוף נעשתה הערכת האירוע, שיפורו,בעיה נוספת ושיפורה. תוכן עניינים
תקציר מנהלים -2
מבוא ..4
      ניתוח מצב נוכחי נבצע תוך שימוש במודל  …….……….………………..……PEST5
                     במודל  SWOT -..6
מחקר לפי מודל Race –8
           בעיית המחקר –.8
Activity – פעולה 9
                     אנטרסים וקונפליקטים 10           מטרות האירגון –11
Communication  – תקשורת -…11
             מיפוי כלי התקשורת …12
             זימון מסיבת עיתונאים 13
             לוח גאנט ..14
            תקציב -.14
Evaluation    הערכה -..15
ביבליוגרפיה -…16
נספחים –…17
מבוא
עמותת טל חיים היא עמותה אשר הוקמה בשנת 1986
על ידי הרב מאיר בטיסט מפתח תקווה.
התחלת הקמת העמותה הייתה ספונטאנית לגמרי כאשר הגיע לידו פתק מידיד ובו בקשה לעזרה, "עזור ללאה מפתח תקווה אני עוזר לבת שלה מירושלים".
מטרות העמותה הינן סיוע כלכלי וחברתי ליחידים, למשפחות נזקקות ולמשפחות מקרב העולים וכמו כן מתן מענקים והלוואות לנזקקים.
העיקרון המנחה את העמותה הוא שנתינה לחברה ועשייה אקטיבית להבדיל מעשייה פסיבית תאפשר השתלבות איכותית יותר ותיצור זיקה מחייבת אצל העושים במלאכה, מבוגרים וילדים ותיקים ועולים, נזקקים ומבוססים כאחד.
"יחסי-ציבור משרתים מטרה, מהווים כלי עזר חשוב בהשגתה. לפעמים שוכחים שמדובר "במאמץ מכוון, מתוכנן ומתמשך, שמטרתו ליצור, להבטיח ולשמר הבנה הדדית בין הארגון לבין הציבור".
 רמון, צ. (2001) יחסי ציבור. הוצאת P.R (עמוד 45)