בעבודה אנו נציג את חברת Pipework ואת פעילות החברה,נציג מוצרים שירותים טכנולוגיה נבחן את המבנה הארגוני של החברה, נראה מי הם לקוחותיה ,ספקים וכמובן עובדים .

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 20

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה אנו נציג את חברת Pipework  ואת פעילות החברה,נציג מוצרים שירותים טכנולוגיה נבחן את המבנה הארגוני של החברה, נראה מי הם לקוחותיה ,ספקים וכמובן עובדים .
אחר כך ננתח תכנון תהליך עבודה שבו נציג את תהליך הבנייה בעזרת שלבים מתאימים וזאת על ידי תיעוד מפורט של תהליך העבודה שנבנה.
נעשה Benchmarking  לחברה נתאר את שלבי היישום של BM בחברה, נראה גם סיבות לכישלונות ואיך מתגברים, ונבחן גם שינויים בחברה בעקבות BM.
אחר כך נבחן שיפור תהליכי עבודה וניקח מתוך הBM  המלצות מפורטות אנו גם נראה תאור מפורט של כל שלבי שיפור התהליך שבתוכו יכללו קשיים והתנגדויות בביצוע שיפור התהליך וכמובן התגברות על קשיים אלו. בעבודה זו ניישם קייזן, נראה בחירה מנומקת של צוות הקיזן, נתאר שלב אחר שלב של הקייזן כולל מנדט כמותי נתאר את שלבי התהליך של הקייזן תוך יישום כלי מתאים לכל שלב. נציג את האופן בו באה לידי ביטוי מחויבות ההנהלה ויישום רוח הקייזן.
נראה את אופן יישום S5 בתהליך נבנה תכנית לצמצום הבזבוזים בתהליך, ניישם בעבודה זו BPR נציג בחירה מנומקת של תהליך יישום הBPR נראה את שלבי היישום של BPR  בחברה.
נציג מסמך "צריך לעשות מעשה" ומסמך "הכרזה על חזון החברה" ומה יקרה בסיום התהליך אחרי יישום BPR. נראה גם את תרומת טכנולוגית המידע להצלחת היישום וכמובן טיפים איך למנוע כשלון היישום.
תוכן עניינים
תקציר מנהלים.. 2
ניתוח מצב קיים.. 4
תאור פעילות החברה -Pipework. 4
פירוט תהליכים.. 5
נושאים טעוני שיפור בחברה.. 8
BENCHMARKING.. 10 יישום BPR  בארגון. 15
שלבי יישום ה- BPR  בחברה הנבחר. 15
איך ייראה הארגון לאחר יישום BPR. 19
חסרונות ויתרונות BPR. 20 תפקידה המסייע של טכנולוגיית המידע. 20 שימוש קייזן לביצוע השיפורים.. 22
שלבים ביישום שיטות קייזן 24
כלים וטכניקות ליישום שיטת  קייזן
5 סיעור מוחות.. 26
תרשים "סיבה תוצאה ". 27