תרבות ארגונית-במקום עבודתך.-ציון A

מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

1 .1. מהי תרבות ארגונית "תרבות ארגונית מוגדרת כמערך הערכים והאידיאולוגיות,של מנהלים בכירים בארגון ,המועברים ומשותפים לכלל חברי הארגון ,והנתפשים כך לאורך זמן."(שנהר א.,ירקוני י.(1994),תרבות הניהול בישראל).
התרבות הארגונית היא אחת מתחומי ההתנהגות הארגונית,והיא מתבטאת:
  1.ב תחושת ההזדהות של העובד לארגון.
  2. מחוייבות לארגון   3. נורמות ההתנהגות בארגון.

1 .2 מהי חברת "פרטנר"-רקע על החברה :
חברת "פרטנר תקשורת בע"מ" היא חברת תקשורת המפעילה רשת בסלולרית ישראל תחת המותג "Orange".החברה פועלת משנת 1999 ונחשבת למצליחה מאוד ואף מובילה כל שנה בסקרי חברות למניהם.
החברה מספקת ללקוחותיה מגוון טכנולוגיות חדישות שירותים שונים ובהחלט עומדת בשביעות רצון לקוחותיה.בינואר 1999 הושקה הרשת שהייתה הראשונה בישראל בטכנולוגית GSM. היא איפשרה ללקוחות ישראליים להשתמש במכשיריהם במקומות בעולם בהם הייתה רשת דומה. ההשקה ובניית המותג נחשבים ממהלכי השיווק המוצלחים ביותר שבוצעו בישראל.עד היום פרטנר דוגלת מאוד בתרבות הארגונית וביישום הערכים.
1.3 גורמים משפיעים על התרבות והמבנה הארגוני של  חברת "פרטנר" :
1.3.1 האסטרטגיה של הארגון-החזון:"אסטרטגיית הארגון היא תהליך שבו מתורגמות מטרות הארגון לתוכנית פעולה מעשית." (בר חיים 2004)  החברה יודעת שהיא בשוק תחרותי מאוד ודואגת תמיד להקדים את הבשורות של מתחרותיה, וזאת על מנת לזכות בנתח שוק רחב יותר שיביא להכנסה גדולה יותר.-פרטנר מובילה בטכנולוגיות חדשות  ובהשקת שירותים מתקדמים ללקוחותיה ולאחרונה אף נכנסה  לשוק  התקשורת הקווית הנייחת.
תוכן עניינים
תוכן עמודים
1 מבוא
3
2 אבחון תרבות ארגונית המאפיינת את מקום עבודתי
4
3 התרבות הארגונית בחברת "פרטנר" הלכה למעשה.
4-8
4 שינויים בתרבות האירגונית בחברת "פרטנר" 9
5
סיכום
1 0
6 ביבליוגרפיה
1 1