סמינריונית, השוואה בין מורים לשחקנים, 29 עמ' ,7100 מילים

סוג העבודה
מקצוע
שנת הגשה 2010
מספר מילים 7086
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

                      עבודה סמינריונית                             מגמת תיאטרון                    אייר התש"ע  4/2010                   מורים כשחקנים                                     תוכן העניינים:
מבוא
עמ'
3 פרק א' –..עמ' 4
פרק ב' –.. עמ' 9
פרק ג' –.. עמ'
1 8
פרק ד' –. עמ'
2 1
סיכום –…עמ'
2 1
ביבליוגרפיה -עמ'
2 8
נספח –.עמ'
2 9
שאלת המחקר:
האם  מיומנויות תיאטרון מיושמות בהוראה? מבוא:
בעבודה הבאה נקרא האם מורים בבתי ספר שלמדו משחק בעברם מיישמים כלים תיאטרלים בעבודתם כמורים.
בפרק הראשון נשווה בין כיתה לתיאטרון ונלמד על המפגש המתרחש בין השחקן לקהל ובין המורה לכיתתו ועל המתח והעוצמה שנוצרים במהלך שיעור והצגה. תחילה נעמוד על הקשר שבין המורה לכיתה ובמקביל על הקשר שבין השחקן לקהל ואז נעמוד על השווה ושונה.
בפרק השני נציג את הכלים אשר שחקן משתמש בעבודתו  ויכולים לשמש מורה בהעברת שיעור לתלמידיו.
בפרק השלישי נערוך שאלון לשחקנים אשר משמשים כמורים (לא רק לתיאטרון)  ונבדוק עד כמה הם מיישמים כלים אלו. בפרק הרביעי נבדוק את התמורות שחלו בהוראה ובתיאטרון בעקבות התחליפים הווירטואליים.
קריאה מהנה