ניהול ושיווק שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4798
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תוכן עניינים:
נושא עמוד תקציר מנהלים
3 מבוא-תאור מבנה הארגון-נס טכנולוגיות ישראל +חטיבתOS .
4
הצגת הארגון באמצעות מודלים רלוונטיים מתחום שירות.
5-6
מיתוג שירותים -סקירת ספרות עדכנית , הגדרה וניתוח תיאורטי של הנושא .
7-10 ניתוח תיאורטי של השלכות התופעה של שיווק שירותים על הרמה האסטרטגית בארגון.
1 0-14
השלכות הנושא הנבחר על ה- מ.ש.ל
1 4-19
הערכת הניתוח ,נקודות לשיפור מסקנות עתידיות לארגון.
20 ביבליוגרפיה
2 1
נספחים
1 .תרשימים.
3.צילומי מאמרים
2 2-28
סקירת מנהלים:
ý      השירות שנכתב בעבודה זו הינו :מרכז תמיכה החדש בפועל היום ברמת החייל שנותן מענה למס' ארגונים גדולים במשק מבחינה של תחזוקת חומרה ותוכנה של מחשבים ופיתוח תוכנות.
בתחום התוכנה ניתן מענה של תוכנות ייעודיות ומדף שנתפרו במיוחד עבור הלקוח ופיתוח לפי דרישותיו.מרכיבי ה-מ.ש.ל:
"מרכז שרות לקוחות"- 3 רמות של צוותים:
§         Level
1 : תמיכת יחידות המחשוב המקומיות ו/או רפרנטים מקצועיים בשטח §         Level
2 : תמיכת SAP ומערכות ייעודיות במרכז שרות לקוחות (מש"ל).
§         Level
3 : תמיכת צוות מיישמיSAP, תוכניתנים, צוותים טכניים מקצועיים שיושבים אצל הלקוח בהנהלה הראשית.
עבודה זו בוצעה לפי מס' שלבים עיקריים:
1.      בשלב זה הצגנו את  הארגון באמצעות מודלים רלוונטיים מתחום שירות כאשר התמקדנו בנושא סיווג שירותים וסקירת ספרות בנושא.
2.      בשלב זה הצגנו את נושא מיתוג שירותים  בצענו סקירת ספרות עדכנית  שכלל  הגדרה וניתוח תיאורטי של נושא השירות.
3.      בשלב זה הצגנו ניתוח תיאורטי של השלכות התופעה של שיווק שירותים על הרמה האסטרטגית בארגונים  במילים פשוטות כיצד המודלים שבחרתי כמו:מפת דרכים,מודל 5 הפערים ושרשרת רווח כיצד הם הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של הארגון.
4.      בשלב זה יישמנו את המודלים על הארגון.
5.      בשלב זה הינו מעין סיכום והצעות לשיפור עבור הארגון על מנת לייעל ולדחוף אותו קדימה. כמו כן צירפתי פיתוח שניבחן ע"י המנהלים של נס טכנולוגיות שנותן מענה הן בפן התפעולי והן בפן השיווקי של מערכת CRM       שלא קיימות במערכות אחרות בשוק.