פרה סמינריונית -תקשורת כתרבות
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | תקשורת |
קורס | תקשורת כתרבות |
מילות מפתח | דימויי נשים בפרסומות, תקשורת כתרבות |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 2891 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
עבודה פרה-סמנריונית – תקשורת כתרבות נושא הדימויים הנשיים בפרסומות נחקר רבות על-ידי חוקרים רבים, בזוויות מחקר שונות ובהתמקדויות שונות. מרבית המחקרים אותם אסקור הציגו תוצאה דומה. בעבודה זו בכוונתי לבחון: כיצד פרסומות בהן מוצגות נשים בטלוויזיה משמרות את האידיאולוגיה הפטריארכאלית?
לצורך כך השוותי את מאמריהן בנושא של חוקרות שונות ולבסוף ערכתי דיון והגעתי למסקנה בעניין שאלת המחקר. לעבודה זו 5 מקורות – והציון הוא 97.