פרה סמינריונית -תקשורת כתרבות

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2891
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

  עבודה פרה-סמנריונית – תקשורת כתרבות             נושא הדימויים הנשיים בפרסומות נחקר רבות על-ידי חוקרים רבים, בזוויות מחקר שונות ובהתמקדויות שונות. מרבית המחקרים אותם אסקור הציגו תוצאה דומה.   בעבודה זו בכוונתי לבחון: כיצד פרסומות בהן מוצגות נשים בטלוויזיה משמרות את האידיאולוגיה הפטריארכאלית?
לצורך כך השוותי את מאמריהן בנושא של חוקרות שונות ולבסוף ערכתי דיון והגעתי למסקנה בעניין שאלת המחקר.   לעבודה זו 5 מקורות – והציון הוא 97.