פרה סמינריון ניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2411
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר פרה סמינריון ניהול הפרסום בעבודתי אבחן את הסוגייה: האם שימוש ביצירתיות בפרסום מגביר  מודעות המוצר המפורסם בקרב צרכנים ומעודד כוונת קניה? משתנה תלוי: מודעות המוצר המפורסם וכוונת קניה משתנה בלתי תלוי: יצירתיות בפרסום האם יצירתיות משנה את תוצאות האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי? האם היא עוזרת להשיג את מטרות המפרסם? האם יצירתיות בפרסום היא מתכון מנצח בכל סביבת שוק? השערתי היא שיצירתיות היא מרכבי חשוב מאוד בפרסום ושהיא אכן מגבירה את אפקטיביות הפרסום במונחי הגברת מודעות למוצר, זכירת המוצר, כוונת קניה. כל אלו הם מטרות הקמפיין המבטיחות השאת ערך המותג לאורך זמן. בעבודתי אבחן את מאפייני הפרסום יצירתי גם בעיני הצרכן וגם על פי מחקרים אמפיריים. אבחן כיצד המאפיינים של הפרסום היצירתי המשפיעים על תגובות הצרכן. אסייג את יתרונות היצירתיות בסביבות השונות. מבוא
מרכיבי פרסום יצירתי  השפעת סביבת השוק על הפרסום היצירתי
1 .       תחרותיות בשוק הפרסום
2 .       דינמיות בשוק הפרסום סיכונים ביצירת פרסומת יצירתית מדדי אפקטיביות הפרסום יצירתי                                                             ii.      כוונת קניה, זכירת המוצר, גישת הצרכן למותג                                                           iii.      היררכיה של אפקטים             דיון ומסקנות             סיכום             רשימת ביבליוגרפית **העבודה לא כוללת נספחים