חברת הביגוד השונות נכנסות לשוק העבודה ומגלות כי החברות הגדולות והמבוססות בענף עברו לשיטת המיתוג .חברות אלו מסתמכות על ניסיונן העשיר ומשאבי הפרסום הרבים שעומדים לרשותן, מצליחות החברות הגדולות לבנות מותגים סביב מוצרי ההלבשה שלהם, באמצעותם הן בונות קהל

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 7628
מספר מקורות 38

תקציר העבודה

[הקלד את כותרת המסמך] [הקלד את כותרת המשנה של המסמך] dudi israel      סמינריון בשיווק הקשר בין מיתוג ופרסום מוצר לנאמנות ואופי הצריכה של הלקוח בענף הטקסטיל תוכן עניינים
רקע- 4
הצגת התופעה הארגונית- 4
מיקוד המחקר- 4
הבעיה העסקית הנחקרת- 4
שאלת המחקר- 4
מטרות המחקר- 5
חשיבות המחקר- מטרות יישומיות- 5
סקירת ספרות- 5
תדמית מותג 5
מהו מותג?- 5
מודעות למותג. 6
תרשים רמת מודעות למותג- 7
נאמנות למותג 8
הרגלי צריכה בענף הטקסטיל- 10 צריכה על פי מגדר- 10 צריכה משפחתית לעומת צריכה פרטית- 10 צריכה על פי גיל- 10 השפעת מיקום הצרכן בקהילה- 10 נאמנות לקוחות- 11
נכסיות מותג 14
רציונל המחקר- 15
מודל המחקר- 17
השערות המחקר- 18
השערה מרכזית : 18
השערות משנה: 18
מתודולוגיה- 19
משתני המחקר- 19
משתנה בלתי תלוי – נכסיות המותג 19
משתנה תלוי-נאמנות לקוחות- 19
מערך המחקר- 20 אוכלוסיית המחקר- 20 המדגם- 20 שיטת הדגימה- 21
הליך המחקר- 21
כלי המדידה- 21
מגבלות המחקר- 22
דרכי התגברות על המגבלות. 22
עיבוד הנתונים- 23
ביבליוגרפיה-
5 נספחים- 29
רקע:
            הצגת התופעה הארגונית חברת הביגוד השונות נכנסות לשוק העבודה ומגלות כי החברות הגדולות והמבוססות בענף עברו לשיטת המיתוג .חברות אלו מסתמכות על ניסיונן העשיר ומשאבי הפרסום הרבים שעומדים לרשותן, מצליחות החברות הגדולות לבנות מותגים סביב מוצרי ההלבשה שלהם, באמצעותם הן בונות קהל לקוחות נאמן המזהה את איכות המוצר עם המותג.
ארגון חדש המנסה להיכנס לתחום ההלבשה ולפרוץ בו בצורה חזקה, חייב להכיל אגף שלם של יחסי ציבור ויועצי תקשורת, שתפקידם לאתר את הקהל הפוטנציאלי ואת המותג שיש לבנות אשר ידבר אליו. ארגונים קיימים החייבים לחדש כדי לשרוד בתחרות הקשה, חייבים ליצור לינקג' בין המעצבים לאגף התקשורת בארגון, על מנת למצוא את הדרך לחדש את המוצרים מצד אחד, מבלי לשנות את המותג בצורה בלתי הפיכה מצד שני.              מיקוד המחקר             הבעיה העסקית הנחקרת חברת ההלבשה המנסה ליצור מותג או לייצר מוצר חדש תחת שם של מותג קיים, צריכה לנסות ולצפות את תגובת הלקוחות למוצר החדש. עבור מותג חדש, החברה צריכה לדעת איך לפרסם את המוצר כך שייצור במהרה קהילת לקוחות מסויימת סביבו שתיתן למותג את הדימוי אליו הם מכוונים. עבור מוצר חדש, החברה צריכה לאתר מה רואים הלקוחות במוצרים האחרים תחת שם אותו מותג, על מנת לא ליצור מוצר שייחשב לנסיגה מהקו ולפגיעה קשה במותג הקיים.
מכאן, שהבעיה העיקרית של החברות היא היעדר יכולת ניבוי ביחס לשאלה, כיצד הצרכנים יבחנו את המותג החדש? היינו – כיצד להימנע מכך שצרכנים לא יגלו עניין במוצרי המותג וכיצד יש לבנות את המותג באופן כזה שיאגד סביבו קהל לקוחות נאמן, כאשר חברות מתחרות בונות קולקציות מותגים מתחרים עם כיוונים דומים.  שאלת המחקר מהם הגורמים המשפיעים על עמדותיהם של הצרכנים בכל הקשור למיתוג ופרסום מוצר לבין נאמנותם ואופי הצריכה בענף הטקסטיל.