קלאסיקה בחקר התקשורת!

תקציר העבודה

ממ"ן 14
המאמר של הול-האסכולה אליה משתייך המאמר הינה "מחקרי התרבות הבריטים" נקודת המוצא של האסכולה היא הגדרה חדשה של תרבות, מדובר על התרבות במשמעות רחבה, כל מעשי ידי אדם נחשבים כתרבות הטיעונים המרכזים במאמר הינם כי הקהל אינו פאסיבי ביחס לתכנים אותם הוא מקבל והוא מסוגל לפענח את המסרים שארגוני ההפקה שידרו להם אומנם המסרים אינם פתוחים לכל פרשנות מאחר וכל שלב במעגל ההצפנה מגביל אפשרויות פיענוח שונות ע"י הקהל חדשנות/מהפכנות במאמר-הול בונה לראשונה מודל מובנה שנועד לתאר את המשמעויות השונות בטקסט ובקהל.
חלק ב:
שאלה 3:
"ההמונים"- החלק הראשון במאמרו של וילמאס עוסק בשאלה מי הם ההמונים?
תקשורת ההמונים- החלק השני במאמר מתמקד בתקשורת ההמונים, עפ"י מאמר התגובה של פיטרס נקודות הדמיון והשוני בין ויליאמס לבין הטיעונים המרכזים של אסכולת קולומביה הן:
חלק ג:
מבנה ונוסחה של סדרות הסבון- עפ"י מאמרה של הרטה הרצוג קיימת נוסחא שחוזרת על עצמה, תנאים לתעמולה חברתית- ישנם 3 תנאים לתעמולה אלילי צריכה- אותם השמות המובילים בקולנוע מוצרי התרבות כהמשך של יום העבודה- תעשיית התרבות נועדה להעסיק את האדם אמצעי תקשורת חמים וקרים-עפ"י מקלוהן מה שחשוב זוהי רמת החדות