מצגת מדעית בנושא צמחי מרפא סיניים.!

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
ציון 98
שנת הגשה 2011
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

צמחי מרפא סיניים! הקדמה:
עוד משחר ההיסטוריה היוו הצמחים בעלי החיים והמינרלים כמקור להפקת תרופות לריפוי מגוון רחב של מחלות גוף ונפש. מקורות כמו התנ"ך וגם כתבים סיניים עתיקים מתארים בפירוט רב את השימוש הנרחב שניתן לעשות עם אוצרות הטבע שברשותנו. והכוונה היא הן מהדומם, מהצומח והן מהחי.
הרפואה הסינית:
הרפואה הסינית היא רפואה עתיקה מאוד ובעלת ניסיון וידע רב. אומרים כי הרפואה הסינית החלה לפני יותר מ 5000 שנים, בכל מקרה הידע הנרחב והנשגב הזה הגיע לאירופה רק ב-200 לפני הספירה בערך. אלא שבאירופה החלו להשתמש בידע הזה לטיפול בסימפטומים, ואילו במזרח  פיתחו את התרופות מן הטבע בקשר אינדיבידואלי לחולה בהתאם לחוסר האיזון שלו עם הטבע, הסביבה שלו ואורח חייו , אורח מחשבתו. מבין כל דרכי הטיפול שמציעה הרפואה הסינית, נתמקד בענף צמחי מרפא סיניים הנחשב כענף מתוחכם והקשה ביותר. צמחי מרפא:
צמחי מרפא סיניים הם צמחים שונים כגון: פרחים,עלים ,שורשים, פירות וירקות שונים. צמחי מרפא גדלים בתנאים מיוחדים ומאושרים לטיפולים ע"י משרד הבריאות. צמחי המרפא מכילים חומרים פעילים שונים הכוללים ויטמינים,מינרלים,נוגדי חמצון וחומרים שמחזקים את המערכת החיסונית. הצמחים מאזנים את הגוף ומטפלים בשורש המחלה אשר קשורה בחוסר תפקוד או בתפקוד מוחלש של איבר מסוים בגוף.

מצגת בת 18 שקופיות