מערכות מידע תחרותיות אסטרטגיות

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 17
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 2152

תקציר העבודה

ממ"ן 17

1 .א. המטרות שהיו לפרויקט SinoSec הינן כדלקמן:       *  שימוש בפרויקט כמקפצה להרחבת השירות שמציעה TIL מעבר למכירות חומרה ולבסס עצמה             כספקית שירותי IT.
      *  פיתוח שער לטרנזאקציות אלקטרוניות המתממשקות עם בורסת שנזן שיאפשרו לגאוונדונג ולבסוף             לכל מחזיקי החשבון הביתיים לסחור ני"ע באינטרנט באמצעות חשבונות באינטרנט עם בנקים           מקומיים.
      *  חברות התיווך בשנזן וגוואנדונג יוכלו לבצע טרנזאקציות אלקטרוניות דרך השער, שבסופו של דבר           יוביל לגישה בטוחה ומהירה לבנק ומוסדות פיננסיים נוספים.
      *   SinoSecמכוונת לספק פלטפורמה בטוחה למשתתפים בשוק כדי לנהל באופן ישיר טרנזאקציות             בני"ע דרך רשתות המחשוב של הבעלים.
   * מבטיחה הן לסוחרים הפרטיים והן לברוקרים מסחר במניות נח, זול המבוצע בזמן- אמת כך שהסוחרים       ידעו תוך שניות האם או לא פעולת הסחר שלהם הושלמה.
     * מבחינתה של Osil, היא קיוותה שפרויקט SinoSec יעזור לה לחדור יתרה מכך לשוק השירותים         הפיננסיים באינטרנט ולמסחר האלקטרוני, להגביר את החשיפה הארצית ולייצג תוספת בולטת           לפרוטפוליו שלה עם קישורים לשוק גדול יותר של TIL באסיה.  היישומים שהיו מתאפשרים עם הצלחת הפרויקט היו:
v     סיפוק של גישה לרשת בטוחה ומוצפנת לבורסות שנזן ושנחאי ולברוקרים המבוססים בשנזן שיישמו את יוזמת המסחר המקוון.
1 .ב. באמצעות כניסה מוקדמת לשוקOsil  יכלה לנצל במהירות את יתרון המובילים הראשונים.
נתח שוק מוגדל או מרבית השוק Osil יכלה להשיג נ נאמנות …