מצגת כיתה הטרוגנית

תקציר העבודה

מצגת בנושא:
השוואת הישגים של תלמידים בכיתות הטרוגניות בעקבות שימוש בשיטות הוראה שיתופיות לעומת הישגים בשיטות הוראה פרונטאלית מצגת בת 22 שקופיות מבוא
      הלמידה בכיתה היא תהליך של יחסים הדדיים, תוכנית הלימודים מועברת בין מורים ותלמידים ובין תלמידים לבין עצמם. ישנו שיח ויחסים הדדיים של הוראה ולמידה.
      תהליך הלמידה, תלוי לא רק ביחסיו של התלמיד עם המורה, אלא גם בקשריו עם בני גילו. הגישה מציגה את המורה כמשתתף בעל השפעה רבה בכיתה, מכיוון שעליו מוטלים רשמית העברת תוכנית הלימודים ושיפור היחסים הבין אישיים.
      בלב כל התהליכים הקבוצתיים בכיתה מצויות ציפיותיו האישיות של כל משתתף (מורה ותלמידים) לגבי עליות ומורדות בפעולת גומלין עם הזולת.