אסטרטגיית מיקור חוץ של מערכות מידע וביצועי החברה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | ביצועי החברה, מיקור חוץ, מערכות מידע |
שנת הגשה | 2012 |
מספר מילים | 7870 |
מספר מקורות | 37 |
תקציר העבודה
תקציר העבודה
1 . מבוא
2. תרשים זרימה
3 . סקירת הספרות
3 .1 רקע
3.2 משתנה תלוי: ביצועי החברה
3 .3 משתנה בלתי תלוי: מיקור חוץ
3 .4 משתנה בלתי תלוי: מערכות מידע
3 .5 הקשר בין מיקור חוץ המשתנה הבלתי תלוי לביצועי החברה המשתנה התלוי
3 .6 מיקור חוץ של מערכות מידע וביצועי החברה
4 . מחקרים עיקרים – טבלה 5. דיון ומסקנות ביבליוגרפיה מיקור חוץ התפתח לאחת האסטרטגיות העסקיות הפופולריות בעידן הגלובלי. יש הכרה גוברת במיקור חוץ כצורה ארגונית חדשה הכוללות מערכות ושיטות ייחודיות (2011, Leena & Kirti) הארגון העסקי בעידן המודרני חייב להתחדש כדי לשרוד בסביבה הדינאמית. למיקור חוץ תפקיד משמעותי בתהליכי ההתחדשות של הארגון והן מאפשרות, תומכות או מובילות לקשת רחבה של שינויים במבנים, תהליכים, נהלים ותפקידים בארגון ; החל מהתאמות קלות בתהליכים ונהלי עבודה וכלה בשינוי ארגוני עמוק המתבטא בעיצוב מחדש של התהליך הארגוני העסקי.