בניהול השיווק
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | ניהול השיווק |
מילות מפתח | ניהול השיווק |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 1328 |
תקציר העבודה
גישת השיווק-גישה זו מעמידה את הצרכן במרכז, ומזהה את צרכי הלקוח כחשובים ביותר, הצרכן הוא העומד בראש הפירמידה ולכן על מנת שהחברה תרוויח עליה להוביל לכך שכל חלקי החברה יחברו יחדיו למתן שרות טוב יותר ללקוח כדי להוביל לרווחיות. זיהוי צורכי הלקוחות ורצונות שוק המטרה תוך מתן מענה עליהם .