ניהול השיווק- קורס 10281
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | ניהול השיווק |
ציון | 96 |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 470 |
תקציר העבודה
ניהול השיווק ממ"ן 11
שאלה 1
הגישה השיווקית המוצגת בקטע היא התפיסה השיוקית.
נמפתח להשגת מטרות הפירמה הוא:
1. הגדרת שווקי המטרה- שווקי המטרה הם בתי החולים הארץ
2 . זיהוי צרכים וסיפוקים- חיסכון בכח אדם בכך שהעגלה תחליף את מקומה של אחות בית החולים העוברת בין המאושפזים ומחלקת תרופות.
דבר נוסף, מניעת טעויות היכולות לעלות בחיי אדם בעת חלוקת התרופות למאושפזים כיון שהאחות מחלקת את התרופות עפ"י כרטיסיות ולפעמים על סמך זיכרון.
3. שיווק משולב- שיווק פנימי וחיצוני.
שיווק פנימי- אין התייחסות אליו בקטע.
שיווק חיצוני- עגלות כאלה כבר פועלות במספר בתי חולים בארץ.
4. רווחיות – מוצר שנותן פיתוח טכנולוגי ייחודי שיוצר ביקושים ולכן גם מכירות ורווחים, נמכר כבר למספר בתי חולים בארץ. שאלה 2
אני בודקת עפ"י השאלה האם במסגרת תיק עסקים קיים או חדש? במקרה הזה מדובר על תיק עסקים חדש מסוג צמיחה בהגוונה אופקית.
הזדמנות הצמיחה המוצגת בקטע היא: …