לקויות למידה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | לקויות למידה, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה |
ציון | 96 |
שנת הגשה | 2012 |
מספר מילים | 2228 |
תקציר העבודה
ממן 11 לקויי למידה.
שאלה 1:
1א. מטרה מרכזית- שיפור הישגים אקדמיים והתנהגותיים של כל התלמידים, מניעה וטיפול בקשיי למידה והתנהגות ע"י הוראה אפקטיבית והתערבות אינטנסיבית. למפות ולראות מה הקשיים הלימודיים ואיך הם משפיעים על ההתנהגות. מה קורה לילדים לאורך זמן, איך מגיבים לאורך זמן ואיך בסוף השנה.
מטרה משנית- הענקת מידע לזיהוי לקויות למידה- על בסיס תגובה להתערבות. שילוב של תגובה להתערבות בזיהוי לקויות למידה שנוי במחלוקת ושונה מזיהוי פערים וכישורים קוגניטיביים הנהוג בזיהוי ליקויי למידה.
1 ב. הקושי המשותף בשני המודלים הוא שבסופו של דבר בשניהם הילדים צריכים לעבור אבחון באמצעות כלים סטנדרטיים, ובד"כ על ידי גורמים חיצוניים, …