רפרט - פעילות גומלין בכיתה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
ציון 94
שנת הגשה 2013
מספר מילים 2208
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

ממן 13
What Motivates Students to Learn? Contribution of Studentto-Student Relations, Student-faculty Interaction and Critical Thinking Skills.
By: Rugutt, John; Chemosit, Caroline C.. Educational Research Quarterly, v32 n3 p16-28 Mar 2009. (EJ847453) John Rugutt , Caroline C. Chemosit Illinois State University מה מניע את התלמידים ללמוד ? תרומה של יחסי תלמיד לתלמיד, אינטראקציה בין תלמידים, סגל ומיומנויות של חשיבה ביקורתיות.
הקדמה המאמר מסקר יחסים בין המוטיבציה של תלמידים, מיומנויות ויחסי תלמיד לתלמיד, ותלמיד לסגל. נבדקה אינטראקציה במדגם של 2,190 סטודנטים לתואר ראשון. האמצעים המשמשים פותחו לראשונה על ידי Ellett, Culross, מקמאלן, וRugutt, 1996), ומאוחר יותר תוקנו על ידי Ellett, Loup, Culross, מקמאלן & Rugutt 1997). הצעדים העריכו מגוון גורמים בקרב סטודנטים במכללה. סינון הנתונים הוביל לחיסול של עשרה מקרים. תוצאות הרגרסיה מצביע על כך שהמודל בכללותו מנבא באופן משמעותי את המוטיבציה ומהווה 40.7% מהשונות במוטיבציה. המחקר הגיע למסקנה בדיון על החשיבות של מורים, מנהלים ויועצים של מוסדות שצריכה להיות מודעות לתרומה של המשתנים שנדונו ולהפוך להוראה וסביבת למידה כך שבאופן תיאורטי התלמיד יהיה מעורב באופן מלא במתן סוגים שונים של ניסיון הוראתי שיכול לשפר את הפיתוח. סוגים אלה קושרים ומנבאים מוטיבציה בלומדים.
מבוא
התיאוריה מוטיבציה כבר נבחן כהיבט חשוב של הצלחת תלמידים בבתי ספר. מחקרים הראו כי מוטיבציה שמשפיעה על המעורבות האקדמית של התלמידים והישגיהם (Gambrell, 2001). יש גם עניין גובר בהבנת יחסי הגומלין בין מוטיבציה ויחסים בין מורה לתלמיד. מחקר זה מבקש לחקור את הטבע ואת העצמה של יחסים בין תלמידים לסגל, אינטראקציות של התלמידים, מיומנויות חשיבה …