סיכום קורס תקשורת כתרבות

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
קורס
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 2978

תקציר העבודה

שאלה 1 : עד כמה מקדמים התכנים יסודות פמיניסטיים ?
סטרגארד ושרודר סיכום המאמר : בוחנים כיצד מוצגות נשים בפרסומות לנשים וכיצד מציגים גברים בפרסומות לגברים.
מגדירים 4 טיפוסי נשים שמוצגות בפרסומות לנשים :
1. אידיאל הביתיות : אשה שעושה הכל, הבית כמקום מרכזי, גם אמא וגם אשה ואין לה קיום ממשי משלה לעצמה.
2. אידיאל היופי : המושלמת – יפה וסקסית, מוצג כחלק מהמהות הנשית
3 . אידיאל האשה העצמאית : …
רדווי סיכום המאמר : רדווי מציגה קהילה פרשנית …
לווינגסון סיכום המאמר :  במאמרה על אופרות הסבון …
גישה לסוגייה – עמדת כותב המאמר : טוענת שאופ"ס ממלאות תפקידים רבים בחיי הנשים – מעניקות בידור, חוויה רגשית, פתרון בעיות. מאפשרת צפיה פעילה ובמקביל משמרת ערכי חברה ותרבות דומיננטית. אין הבניה של מציאות אלא בריחה מסדר יום נוקשה.
טקסט פתוח – משתמע מכך שיש כאן יסודות פמיניסטיים.
הסכמה / אי הסכמה : –