ג'נוסייד

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע ,
קורס
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 801
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

שאלה
1 לא נכון לטעון שהארמנים הושמדו משום שלא היו מוסלמים. ניתן לומר שהדת הארמנית (הנצרות) היוותה גורם משמעותי בשלבים הראשונים של תהליך הג'נוסייד, ונשארה תמיד כגורם שתרם להחרפת המתיחות אך לא זאת הסיבה להשמדתם.
הארמנים הושמדו בטורקיה בעיקר מסיבות לאומיות.
הארמנים חיו כמיעוט אתני – דתי נבדלת (מהמאה ה-משפטים ועד תחילת המאה ה-20) תחת שלטון האימפריה העות'מאנית, שהיתה אימפריה מוסלמית.
כתוצאה מהיותם מיעוט אתני – דתי במשך שנים …
50 שאלה
2 להכחשת רצח עם יש כמה סיבות :
מעשי הג'נוסייד הם כה נוראיים שקשה לאנשים להאמין שבני אדם אכן ביצעו אותם.
מבצעיו של הרצח שבוצע בעבר מנסים להשתחרר מן האחריות למעשים אלו. העניין קשור לדימוי העצמי של הלאום שביצע את הג'נוסייד.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    הכחשה היא השלב האחרון והאולטימטיבי באירוע ג'נוסייד "מוצלח". ההכחשה יכולה לנבוע מסיבות פסיכולוגיות, מבורות, או כניסיון להתנער מאחריות (כדי לא לשלם פיצויים או להחזיר שטחים). *הכחשה של הצד השלישי – כדי להתנער מאחריות לאי מניעת הרצח.
במקרה הארמני, מכחישים הטורקים את המעשים –
50