ניתוח דוחות כספיים חברת FOX

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2013
מספר מילים 3060

תקציר העבודה

תרגיל מספר 1
ניתוח דוחות פיננסיים חברת:
מגישות:
חלק א'- פעילות החברה פוקס ויזל בע"מ (להלן: "החברה") עוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות (להלן יחד: "הקבוצה") בעיצוב, קניינות ושיווק בגדים, אביזרי אופנה ,כלי בית וטקסטיל לבית. בנוסף, החברה היא הבעלים של 50%  מהון המניות של ללין נרות וסבונים בע"מ המפעילה רשת חנויות לממכר קרמים, מוצרי אוירה, סבונים, אביזרים ועוד. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
תחום פעילות "FOX"- בתחום זה מרוכזת עיקר פעילות הקבוצה הכוללת: עיצוב, ייצור (באמצעות יצרני משנה "FOX" בחו"ל), הפצה, שיווק ומכירה של פריטי ביגוד ואביזרי אופנה במכירה קמעונאית בחנויות תחת המותג FOX בישראל, במכירה סיטונאית בישראל ובמכירה לחו"ל באמצעות זכיינים וכן, מכירת כלי בית ומוצרי טקסטיל לבית באמצעות רשת חנויות תחת המותג "FOX HOME". הקבוצה מקפידה על אופנתיות, חדשנות ופיתוח מגוון רחב ומשתנה של דגמים וכן על איכות המוצרים ומפעילה מערך לוגיסטי מתקדם.
תחום פעילות "LALINE"- תחום זה כולל את פעילותה של חברת הבת ללין נרות וסבונים בע"מ העוסקת ביצור) באמצעות יצרני משנה בישראל) של סבונים, נרות, מוצרי אמבט, תכשירים לתינוקות, אביזרים, מתנות ומוצרי טיפוח ואווירה ומכירתם ברשת חנויות בישראל, במכירה סיטונאית לגופים ומוסדות בישראל ובמכירה לזכיינים בחו"ל.
פרט לתחומים אלה לחברה פעילויות נוספות  ביניהן:
א.ח. ייצור ושיווק אופנה 3020 בע"מ (להלן: "סאקס")- בשנת 2007 רכשה החברה 50% מהון המניות המונפק והנפרע של סאקס. סאקס עוסקת בייצור ושיווק אופנה לנשים תחת המותג ללקוחות סיטונאיים בישראל ובחו"ל וכן באמצעות חנויות בהפעלה ישירה (Sack's) סאקס בישראל. עד כה …