לגדול עם הטלוויזיה
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | לגדול עם הטלוויזיה והאינטרנט: המסכים בחייהם של ילדים ובני נוער |
מילות מפתח | הטלוויזיה, המונים, לגדול, מבוא, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה, תקשורת |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 1372 |
תקציר העבודה
ממ"ן 13
שאלה 1
שאלה 1 סעיף א' – הורים רבים טוענים כי צפייה רבה בטלוויזיה קשורה להישגים נמוכים בלימודים. הוכחה מחקרית לכך שטענה עשויה להיות נכונה מתוך המאמר של מקבת.
שאלה 1 סעיף ב' – גורמים נוספים, מלבד משך הצפייה, המשפיעים על ההישגים של ילדים בבית הספר.
…
תיווך הורי / פיקוח הורי או סביבה טלוויזיונית שהורים מציעים – מקבת מציגה לנו מחקר של רוזנג'רן ווינדהל 1989 אשר התבצע על 194 ילדים בגילאי
6 -12 וליווה את הילדים יחד עם –
שאלה 2
מאמר של שלום פיש 2000, מודל הקיבולת להערכת יכולת הבנתם –
שאלה 3
היגדים:
א. היגד ראשון – אוריינות מדיה נרכשת עם הצפייה בטלוויזיה.
ככל שצופים יותר בטלוויזיה האוריינות עולה.
ב. היגד שני – הטלוויזיה יכולה לסייעה ברכישת שפת-אם.
ג. היגד שלישי – התקנות לגבי פרסומות בטלוויזיה לוקחות בחשבון את הבשלות המוגבלת של ילדים הצופים בטלוויזיה.
שאלה 4
שאלת המושגים סעיף א' – AIME – הוא מושג שטבע גבריאל סלומון (1983) ומשמעותו כמות המאמץ המנטאלי המושקע במשימה. הצופה, מתבסס על סכמות חשיבה קיימות שעל פיהן הוא מעריך האם משהו מסוים הוא קל/קשה להבנה, חשוב או …
סעיף ב' – רחוב סומסום – זוהי תוכנית הראשונה מסוגה אשר קמה ב1969 ושמה לעצמה למטרה להיות תוכניות חינוכית הבא לשפר את הישגי …
תודה ויום טוב!