רפראט בקורס פעילות גומלין בכיתה 10328

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2016
מספר מילים 2020
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

מטלת מנחה (ממ"ן)
1 3
רפראט הקורס פעילות גומלין בכיתה 10328
חומר הלימוד למטלה:
מאמר באנגלית מספר סעיפים: 4 משקל המטלה: 10% סמסטר: 2016 א מועד אחרון להגשה: 17.01.2016
קיימות שתי חלופות להגשת מטלות:
שליחת מטלות באמצעות מערכת המטלות המקוונת באתר הבית של הקורס  שליחת מטלות באמצעות הדואר או הגשה ישירה למנחה במפגשי ההנחיה  הסבר מפורט ב"נוהל הגשת מטלות מנחה" מאגרי מידע אלקטרוניים בתל"ם), בספריות אקדמאיות, , td-net) א. עליך לחפש במאגרי מידע בקטלוגים אוניברסיטאיים, או בכתבי עת זמינים, מאמר באנגלית, משנת 2009 ואילך, המתייחס לתכני הקורס. מספר עמודי המאמר: מינימום 5 עמודי תוכן וצריך לכלול שם מחבר, שם כתב עת או ספר/מקראה, הפניה למקורות בגוף המאמר ורשימה ביבליוגרפית בסופו.
ב. יש לקרוא את המאמר ולכתוב סיכום ענייני וברור המכיל את עקרי המאמר מתחילתו ועד סופו.
את הסיכום יש להדפיס ולשלוח כקובץ לאתר הדיון של הקורס בפורום.
ג. יש לשלוח כמטלת מנחה ממ"ן 13 מסמך שלא יעלה על 8 עמודים וכולל:
1. עמוד ראשון – בו כתוב באנגלית: שם המאמר, שנה, שם מחברים, כתב עת, מס' כרך, גליון, עמ'.
2. מבוא – בו מוצג הנושא הנדון ברפראט, הבעיה/ סוגיה שבמוקד הרפרט (חצי עמוד)
3 . גוף הרפראט –
3 א. סיכום ענייני של המאמר באנגלית, זה שנשלח לאתר הדיון, המפרט את המתודולוגיה, הממצאים והמסקנות בקצרה.
3ב. אינטגרציה בין המאמר לבין ארבעה מאמרים רלוונטיים שנלמדו בקורס – לפחות שני .APA מאמרים באנגלית ושני מאמרים בעברית. אזכורים יוצגו בהתאם לכללי 5. דיעה אישית – סיכום המציג התייחסות ביקורתית לתוכן המאמר החדש ולתרומתו לנושא הרפרט.
.APA 6. רשימת מקורות לפי כללי הרפראט ייבדק בזיקה למחוון המוצג להלן.
יש לצרף למערכת המטלות גם את המאמר המקורי באנגלית!
1 6
ממ"ן 13 – מחוון לבדיקת רפראט- 2016 /א רכיב הרפראט התוכן המשקל בנקודות הניקוד עמוד מבוא כותרת עם נושא הרפרט, שם הסטודנט ות.ז.
וכן :APA שם המאמר החדש באנגלית (לפי כללי שם, שנה, שם מחברים, כתב עת, מס' כרך, גליון, עמוד וכדומה) 5
מבוא מבוא ובו מוצג הנושא הנדון ברפראט, הבעיה/ סוגיה שבמוקד הרפרט (חצי עמוד)
1 0 סיכום המאמר החדש סיכום ענייני וברור המכיל את עקרי המאמר מתחילתו ועד סופו (כפי שהועלה כקובץ לאתר הדיון של הקורס בפורום) התייחסות בקצרה לרכיבים הבאים (כאשר מוצג מחקר):
– הנושא ושאלת המחקר – המתודולוגיה – שיטת המחקר, כלים, מדגם – עקרי הממצאים – המסקנות
2 0 סיכום כלל המאמרים סיכום אינטגרטיבי של ארבעת המאמרים ברפראט:
2 באנגלית (אחד מהם הוא המאמר החדש) ו 2- בעברית – סיכום אינטגרטיבי של הנושא.
– הסיכום משלב בתוכו אזכורים של כותבי המאמרים בהלימה מלאה לרשימה הביבליוגרפית שבסוף הרפרט .APA לפי כללי
2 5
דעה אישית התייחסות ביקורתית לתוכן המאמר החדש ולתרומתו לנושא הרפרט.
20 ביבליוגרפיה הצגת רשימה של ארבעה מאמרים לפי כללי .APA
1 0 עריכה – כתיבה בהירה ותקנית לפי סגנון של כתיבה אקדמית.
– כל הרפרט לא יעלה על 8 עמודים.
– יכלול פרק נפרד לסיכום המאמר החדש ופרק נפרד לסיכום האינטגרטיבי.
10
1 00 נקודות
1 7
__                                                                    רפראט בנושא בחינת השפעת העברת מסרים רגשיים חיוביים מהמורה לתלמידים במסגרת פעילות הגומלין המתרחשת בכיתה על הליך הלמידה של התלמיד Koole, T.
(2015) "Classroom Interaction", in: Tracy, K. Ilie, C. & Sandel, T. (Eds), International Encyclopedia of Language and Social Interaction, U.S.A : New Jersey : John Wiley & Sons, Pgs 1 – מנהל עסקים ·         מבוא
רפראט זה יעסוק בסוגיה אחת מני רבות בתחום החינוך וההוראה בכלל ובפרט בפעילות הגומלין בכיתה – בחינת השפעת העברת מסרים רגשיים חיוביים מהמורה לתלמידים במסגרת פעילות הגומלין המתרחשת בכיתה להליך הלמידה של התלמיד. מדובר בנושא חשוב במהותו, לאור חיוניות תרומת המחקר הן על בחינת פעילות הגומלין המתרחשת בכיתה והן בחינת הגורמים המשפיעים על הליך הלמידה למידע המצוי ברשותנו בנושאים אלו במטרה לאפשר את הרחבת ידיעותינו בתחום.
מבחינה ראשונית של הספרות עולה, כי מחקרים רבים עוסקים בסוגיית פעילות הגומלין המתרחשת בכיתה. עם זאת, בחינה נוספת של השפעת הפעילות בכיתה על הליך הלמידה של התלמיד עשויה לתרום להבנתנו את הנושא ולהרחבת המידע המצוי ברשותנו. למעשה, השפעת פעילות הגומלין המתרחשת בכיתה על היחיד הנה חיונית, באופן המאפשר את בחינתנו אחר איתור דרכים יעילות הניתנות ליישום במסגרת הכיתתית לשיפור הליך הלמידה של התלמיד. מטרת הליך איתור הדרכים היעילות להוראה במסגרת כיתתית הנה לבחון כיצד שילוב שיטות הוראה שונות ויישומן בכיתה תורמים לפעילות הגומלין המתרחשת בכיתה ומאפשרים לתלמיד למקסם את יכולותיו וידיעותיו באמצעות הליך למידה המתרחש בכיתה.
לפיכך, במסגרת הרפראט, אגדיר מושגי מפתח בתחום, תוך התמקדות בפעילות הגומלין בכיתה ובתהליך הלמידה של התלמיד. בהמשך, אנסה לבחון את הקשר בין השניים ואת האופן בו משפיעה פעילות הגומלין בכיתה על תהליך הלמידה של היחיד.
1.      –