בקורס שיטות מחקר במדעי החברה.
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | תחומים אחרים |
מילות מפתח | ממ"ן 12 בקורס שיטות מחקר במדעי החברה, ממן 12, שיטות מחקר |
ציון | 80 |
שנת הגשה | 2015 |
מספר מילים | 499 |
תקציר העבודה
ממן 12 שיטות מחקר במדעי החברה שאלה 1
א.הדרך שנבחרה היא מהימנות כאקוויוולנטיות.למה? יש לנמק: מתאם בין שני נוסחים 2- ב.הדרך שנבחרה היא מהימנות כיציבות.למה? יש לנמק: מתאם בין שני מועדים 2- ג.הדרכים שיבחרו למצב זה הם מהימנות המבחן החצוי ומה ערכו? 2- ומהימנות כעקיבות פנימית.יפה ד.בחישוב אנו רואים כי נוצרה אלפא של קורנבך. Rtt=0.75.לכן הדרך שנבחר בה תהיה מהימנות כעקיבות פנימית.יפה ה.תוספת של ציון קבוע לא תשפיע,מכיוון שלכל הנבדקים באחת מסדרות הציונים, לא משנה לאיזו סידרה, הראשונה, השנייה או לשניהם. ומאחר שלקבוע אין שונות (אם לכולם נוסיף 5 נקודות, אז השונות של סדרת ציונים זהים היא אפס), מצב אשר גורם לכך כל נבדק לא זז מהמדרג שלו, כלומר, הוא …
שאלה 2
א. מהימנות כאקוויוולנטיות.למה? חובה לנמק 3- ב.
1. כוונתו הייתה לערוך בדיקת "מהימנות כיציבות"
2 . לא ניתן לערוך בדרך זו בגלל שהוצעו 2 מדגמים ולא אחד.יפה ג.
1.בדיקת תוקף –
שאלה 3
א.
1. בדיקת מהימנות
2 . מהימנות בין שופטיםיפה אבל נימוק?
מתאם בין שני צופים… 2-
3 . לא. משוחררת מבעיות הקשורות בשיפוט לא בזמן למה? כי זמן נשאר קבוע 2- ב.
–