התמודדות חינוכית עם גזענות, תיוג והדרה

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2015
מספר מילים 2101
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

עבודה סופית בהשתלמות התמודדות חינוכית עם גזענות, תיוג והדרה תאריך ההגשה מנהל עסקים.06.2015 תוכן עניינים מבוא -.
3
רקע תיאורטי .4-7
1 –      הגזענות –.4-5
2 –      השוויון –..5-7
מערך שיעור –7-9
סיכום ומסקנות -10 ביבליוגרפיה -..
11
מבוא
בעבודה הזו אני אדון בזכות השוויון , לכן אני אציג את הרקע
התיאורטי של השוויון ובנוסף לך אני אציג את הרקע התיאורטי של הגזענות כיוון שיש קשר הדוק בין שני המושגים מבחינה חברתית לימודית ויומיומית , וכיוון שזכות השוויון נראת לי ביישומה כאחת הפתרונות וכדרך יעילה להתמודדות עם הגזענות .
למה בחרתי בזכות השווין – והאי גזענות ?
כי אני רואה בו כאחת הזכויות הכי חשובות כאזרח ערבי במדינת ישראל  שמבקש שוויון מוצדק ומהותי ובכדי להרגיש קצת בשלווה ושקט נפשי .. וכי אני רואה שזה דבר נחוץ וחשוב שמאוד קשה לי בלעדיו .
ובכדי להטמיע את ערך השוויון בין התלמידים בחרתי בכותרת עליונה לשיעור שהעברתי והיא " האחר הוא אני " והצגתי מערך השיעור שבו אני מתאר את השיטה הייעדים ובסוף העבודה סיכמתי את השיעור והיו לי כמה המלצות שאני רואה בהן כמאוד חשובות בכדי להצליח בהעברת הנושא והטמעתו בצורה ערכית ומהותית  והזכרתי את הקשיים שעומדים בפני היישום