עבוגה בשיווק

מוסד לימוד
מקצוע
שנת הגשה 2015
מספר מילים 1183
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

קורס שיווק עבודת הגשה חלק א' תאריך הגשה: 19/12/2014
עבודה  בשיווק –        סמסטר א תשע"ה
1 .
תאור החברה- מה פעילותה המרכזית, גודלה, ונתונים  במידה אם ומצאתם אותם (מכירות, רווח,  חנוית, מספר עובדים, שעור צמיחה בשנים האחרונות) .
"לקט ישראל" הינה עמותה אשר מטרתה הצלת עודפי מזון עבור נזקקים ברחבי הארץ. זו עמותת גג המוכרת כבנק המזון הלאומי של ישראל ומונה כ-90 עובדים בשכר. לקט ישראל מצילה מידי שנה כ-10,200 טון של מזון –
2 .
מהו השוק (הענף)  של החברה? מי הם לקוחות החברה לדעתכם? השוק בו פועלת העמותה הוא ענף המזון. מתנדבי העמותה אוספים תוצרת חקלאית הכוללת מזון טרי של פירות וירקות שאינם נמכרים, מזון מוכן –

3 .
תארו איזה  צרכים ואיזה תועלות ממלאת החברה?
העמותה ממלאת תועלת יוקרה- מי שתורם ומתנדב מתפאר בתרומתו ובעשייתו, נתפס על ידי החברה כאדם טוב המועיל לחברה. חברות וארגונים אשר תורמים ומתנדבים נחשבים הומניים ובכך מעלים את יוקרתם בפני העובדים עצמם, עובדים …

4 . כיצד הייתם מגדירים את מצב הביקוש למוצרי החברה?   5. בגישת הערך ושימור לקוחות, במה הייתם מציעים לחברה להתרכז?
6 .
ערכו ניתוח PEST לחברה. (אין צורך להציג הכל התרכזו בשני מרכיבים מתוך ה-PEST) 7. ערכו ניתוח  קצר של המתחרים של החברה.

8 .
מי מבין הצרכנים הוא היוזם, המחליט והמשתמש במוצרי החברה? 9.
האם מדובר ברכישה במעורבות גבוהה או נמוכה וכן האם יש הבדל גדול ממוצרי המתחרים?
מהי ההתנהגות הנגזרת ממצב זה?
1 0. סווג את סוג הנאמנות שמאפיין את צרכני החברה.