שינוי עמדות בפרסום: פרסומת סט סכיני- "NIKKEI" TEFLON/STAINLESS ניתוח על פי הגישה המסורתית- "מי" "מה" ו"למי" ועל פי תהליכי התרצות, הזדהות והפנמה .
מוסד לימוד | אוניברסיטת בר-אילן |
מקצוע | פסיכולוגיה |
מילות מפתח | איום, איכות, אמינות, גירוי, גישה, דובר, דעה, הזדהות, הפנמה, השפעה, התנגדות, התניה, התרצות, טכניקה, טלוויזיה, מאזין, מדיה, מה, מי, מכירות, מסורתית, מסר, סוכן, פסיכולוגיה, פרסום, קליפ, קניות, שיווק, שכנוע, תכונות |
שנת הגשה | 2001 |
מספר מילים | 1424 |
תקציר העבודה
תקציר העבודה עוסקת בתהליכי שינוי עמדות בפרסום ע"י שימוש בטכניקות שונות. במסגרת העבודה נערך ניתוח פרסומת לדוגמא (סט סכינים) על פי הגישה המסורתית לשינוי עמדות. הגישה כוללת שלושה תהליכי השפעה: התרצות, הזדהות והפנמה. תהליכי ההשפעה מנותחים בגישה המסורתית ע"י חלוקה גורמים: "מי" (תכונות הדובר), "מה" (מהו המסר) "ולמי" (תכונות המאזין). חלקי העבודה כוללים: (א) תיאור תוכן הפרסומת, (ב) תהליכי ההשפעה על פי הגישה המסורתית, (ג) ניתוח הפרסומת על פי הגישה ו- (ד) סיכום.