יזמות להקמת חברה אשר תעסוק בשיווק ישיר של ויטמינים

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 3848
מספר מקורות NULL

תקציר העבודה

אסטרטגיה עסקית יזמות להקמת חברה אשר תעסוק בשיווק ישיר של ויטמינים בעבודה התייחסות לנושאים הבאים – ניתוח הסביבה עסקית והשיווקית רקע כללי על הפירמה :
ניתוח הענף/ הקטגוריה הגדרת הבעיה העסקית שיווקית . ניתוח המגרש ותחום הפעילות.
א.      אומדן פוטנציאל הפעילות העסקית.
ב.      המתחרים.
מאפייני התחרות קידום מכירות  – הפצה – ניתוח SWOT ג.       הצרכנים.
ד.      ערוצי השיווק וערוצי הפצה . חסמי כניסה / יציאה , אלטרנטיביות אסטרטגיות.
חסמי כניסה – חסמי יציאה מהענף.
גורמי מפתח להצלחה.
ניתוח תמהיל המוצרים של הפירמה ושל הקטגוריה .
שלבים במחזור החיים של הפירמה- GE הצבת יעדי הפעילות האסטרטגיה : מטרות הטווח הקצר מטרות הטווח הקצר היכן להתחרות ? כיצד להתחרות ? הכלים אשר יפעלו: מתי להתחרות :
הגדרת הבעיה השיווקית הגדרת המטרה ומהות התוכנית הגדרת אסטרטגיות כיסוי השוק ורכישת יתרון תחרותי המחרה בניית תחזית מכירות /פעילות.
חלק ג' פירוט של מכלול הפעילות העסקית תקציב נדרש : ניתוח פיננסי מדדי רווחיות ביסוס והנמקת התכנית המוצעת