קורס תכנון לימודים, הוראה וערכה מטלה 11
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך |
קורס | תכנון לימודים, הוראה והערכה |
מילות מפתח | ציון 100 |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2020 |
מספר מילים | 2348 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
שאלה 1
א. הציגו את עיקרי הפסיכולוגיה ההתנהגותית.
ב. מהי התרומה של תיאוריה זו לתכנון לימודים? הסבירו
שאלה 2
א. הציגו בהרחבה את חמש התיאוריות הפילוסופיות-פדגוגיות שעיצבו את הנחות היסוד
ואופי הידע בחברה המערבית.
ב. מהי התרומה של כל אחת מהתאוריה שהצגתם בסעיף א' לתכנון לימודים?
שאלה 3
התפוצצות המידע מעמידה אתגרים גדולים בפני האחראים על קביעת התכנים של
תכניות לימודים ועל ארגון נכון של הידע.
א. הציגו והסבירו את המאפיינים של שלוש הגישות המרכזיות לארגון תכניות הלימודים.
ב. אילו מקצועות שלמדתם בבית הספר מייצגים את ארגון החומר על-פי כל אחת
מהגישות שהצגתם בסעיף א'? הסבירו.